Waarschijnlijk zijn we onbewust ook nog konijnenfokker geworden

Ik heb al zo'n 2,5 jaar 2 konijntjes, 2 vrouwtjes. Ze lopen op de geiten/kippenwei en hebben in het kippenhok hun schuilplaats (kippenhok gekraakt
).Nu lag laatst 1 van de konijnen plotseling dood. Kan gebeuren natuurlijk.
Konijn 2 zag er ook niet al te best uit, kale plekken enzo.
Nu had ik vorige week al een keer wat zien bewegen vanaf een afstandje. Het leek net een jong haasje/konijntje maar het kon ook nog een wezel of hermelijntje zijn aangezien we al een paar keer eieren misten van de kippen.
Vanmorgen lag er ineens een jong wildkleur konijntje dood naast de schuur

Waarschijnlijk had een van de katten die gevangen.
Later stond ik met de buurman te kletsen en zag ineens een van zijn katten met een jong konijntje in zijn bek uit het kippenweitje komen en over de omheining springen!
Nou ja, toch maar eens gaan kijken daar en toen zag mijn vader nóg een jong konijntje heel snel het kippenhok in rennen.
Blijkbaar zit daar dus een nest en ik verdenk het konijn er nu van dat ze visite heeft gehad

Nu de vraag hoe vaak dat gaat gebeuren, straks moeten we de omheining nog gaan veranderen om te voorkomen dat mannelijke konijnen IN de wei kunnen komen

Bij ons op stal lopen ook heel veel (wilde) konijnen (of hazen??) rond, en ook vaak kleintjes, best leuk

dan een aansprekende site (is mijn mening hoor...)
dat ik op een verkeerde site terecht was gekomen!