Carlijn is 316 dagen heeft nog bijna geen uier. Gezien ze vorig jaar en het jaar ervoor met 322 is bevallen (en eigenlijk altijd 320-325)... Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen!
Kabayo
Geplaatst: 08-04-24 11:57
Kiko haha in slaap gevallen. Nahja kan gebeuren.
Annash klinkt alsof ze het dit jaar langer gaat binnenhouden
Nieky1993 ik wou je nog graag sterkte wensen met het verlies van je hengst. Hoeveel veulens van hem krijg je dit jaar? Wil je graag ook een nakomeling van hem aanhouden? Ik snap wel dat Kieran verkocht is. Hij is ook echt wel knap hoor! Ben benieuwd wat de uitslag van Maddox is
Cp112 dat klinkt spannend! Dat moet vandaag wel komen
SophievdV hele knappe kerel heb je daar Wat balen dat de merrie koorts heeft. Hoe gaat het nu?
Jennyk welterusten. Klinkt ook alsof het vandaag wel moet komen
Knolselder denk ook dat de veulens blij zijn dat ze wat vacht kwijt zijn. Als het warm genoeg ik scheer ik ze altijd helemaal. Worden ze erg blij van Ze zijn echt wel knap En ik vind sommige al bijna jaarling lijken komt vast door het haar
Abddanielle welkom! Leuke combinatie. Wat een grappig uier met 2 kleurtjes. Die zou inderdaad nog wel wat voller kunnen
LaDonna dat vult goed door. Hoe ver is ze nu?
Korbakimmy8 brr nog sneeuw zelfs. Hoe is de temperatuur nu daar? Je bonte is mooi schoon
Claudia schiet bij jou ook al op! Ben benieuwd wat ze gebakken heeft
Thioro wat is ze huge. Lekker bol. Uier moet nog een stukje
Tinniie wat een geweldige aftekening
Hier ook een mijlpaal voorbij Vandaag dag 301 En wat een vliegen joh
@cp inmiddels al een veulen? @JennyK bij jou schiet het op.
Treasure alweer op 330 dagen. Dream was er na 325 dagen uit en Quali 335. Vanmorgen klein beetje hars aan de tepel, maar toch mis ik het laatste beetje. Kan natuurlijk nog in de loop van de dag ontwikkelen. Ze is met vlagen onrustig en heeft naar mijn idee vannacht nog maar 1x gelegen ipv normaal 3x. Inhoud van de uier momenteel. Op de foto ook goed te zien hoe strak het uier staat behalve de tepels. Druppels heb ik er zelf uitgehaald.
muronia: nou idd! 14:08 was het geboren. Was wel ff een dingetje, een hoop getrek. Gelukkig kon mijn oudste zoon (26) helpen trekken. Die had ik al paraat staan, omdat ik de bevalling aan zag komen. Hij werkt vanuit huis de meeste dagen en was vandaag dus thuis.
Het is wel een echte hengst, moeite met staan, moeite uier vinden. Met hulp lukte het wel, toen was mijn dochter ook thuis van werk
Kyrkelover hopelijk mag jij ook snel je veulen verwelkomen!
Kabayo ze is al goed rond en uier gaat ook al goede kant op. Die gaat vast en zeker eerder bevallen. Wat een vliegen zeg. Niet normaal. Ik heb al last van die stomme knutjes maar als ik dit zie mag ik niet klagen.
De lijst met veilige merries is ook weer langer aan het worden.
Undercover was vanmorgen vaak aan het hinniken naar mij als ik kwam en kwam dan aanlopen. Zo lief. Ben wel blij met het goede weer want nu kunnen ze lekker de hele dag naar buiten.
Ben benieuwd of er straks nog meer veulens geboren zijn..
jennyk
Geplaatst: 08-04-24 16:17
Annash schreef:
Gefeliciteerd Jenny! Hoe is die gefokt?
vader is cassanova du bois, moeder heeft tinker paspoort, maar zonder stamboom en naar ons idee spaans Veulen krijgt welsh papier, maar dat zou ook nrps kunnen
Gefeliciteerd Jenny. Wat een heerlijke timing zo midden op de dag.
Kabayo
Geplaatst: 08-04-24 16:28
Jennyk gefeliciteerd! Wat een knappe!
Cynthia hoe ver is ze nu? Hoeveel dagen. Ze ziet er goed uit
Kiko ik gok ook dat zilver eerder gaat. Al hoop ik nog wel net veilig Oh die vliegjes waren echt erg! Niks aan. Komt vast door de natte en warme periode Wat lief van Undercover Ga je hem houden?
LaDonna ah zitten we redelijk gelijk. Ja Zilver is weer goed bezig
Kyrkelover uier ziet er vol uit en melk al aardig wit. Wellicht nog iets van 3 dagen?
Annash haha ja, al is dit redelijk normaal voor haar hoor. Maar natuurlijk blijven we haar in de gaten houden