Pfff wat een dag. Erg druk geweest. En wat ben ik moe hihi. Wat jullie zeggen... "ben je er in een keer vanaf". Maar ik heb liever er een dag tussen hoor. Numoest ik kijken bij de een, maar kon niet bij de ander. Maar het is gelukt hihihi. Dank jullie voor de felicitaties. Je kijkt er zo naar uit en als het zover is, is het zo onwerkelijk. De merries en veulens zijn even buiten geweest. 1,5 uur. Ik vind ze best goed gelukt.
De oudste en eerstgeborene.
De jongste. Qua kleur sta ik bij hem nog erg in raadsel. Vermoedelijk zilvervalk
stal_HD
Geplaatst: 15-05-21 19:36
Er maken nog meer merries het best spannend. Succes.
Mooie mannetjes Mathilda! Is Kid de papa? Worden ze minimaat?
stal_HD
Geplaatst: 15-05-21 20:14
Annelies inderdaad is kid de vader. Ls ik het nu inschat is de zilverappel iets kleiner en zal minimaat worden. En de bruinige een kleine maat. Lengte benen van paps weer meegekregen. Beweging nog even afwachten.
Kaplaars
Geplaatst: 15-05-21 20:46
Dubbel Gefeliciteerd! Indian Summer is (waarschijnlijk) ook een zilvervalk, maar dan een maatje groter . Moeder is zilverappelbruin
Kleurtest is onderweg!
Hier even geen bijleespost, het was even te druk met werk, verlies van oma (was al oud maar toch verdrietig) Wel natuurlijk iedereen gefeliciteerd met de prachtige veulens! Wat een mooi gebaar voor Formidable!
HD gefeliciteerd!! Wat leuk zo 2 te gelijk maar ook wel weer lastig ja. Wat een schatjes!
Maryanne geweldig alles zo roze, ik bij er van!!
Kaplaars gecondoleerd!
Leuk dat jullie denken dat River zwart wordt. Ik hoop het, een zwarte merrie was echt mijn droom. Voor wie het leuk vind om te lezen, hoefslag vroeg of ze me mochten bellen voor een stukje over Riverdale en dit is het geworden: https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... ekund.html
Ik lees al een tijdje mee en vind het super leuk om alle veulentjes te zien! Zelf zijn we ook in spanning aan het afwachten of onze pony een veulen krijgt of niet. We hebben haar in december gekocht en de vorige eigenaresse zei dat ze de hele zomer, vanaf begin maart, bij de hengst heeft gelopen. Dus zou eigenlijk niet kunnen missen. De dierenarts is langs geweest maar opvoelen kon niet en een scan zou geen zin hebben. Dus moeten afwachten! Heb de camera al geïnstalleerd, hebben dit eerder meegemaakt. Wat denken jullie?
E..bijou, ik heb helaas geen röntgenogen. Op je uier af; niks bijzonders. Als ze vanaf maart heeft gelopen en nu nog niets toont dan is ze paar keer teruggekomen.
Riv_Q
Geplaatst: 15-05-21 22:45
Zo das wel een kleur ja haha! Maryanne
Jacky, nova was aan de perenboom begonnen, gelukkig kunnen ze niet verder dan dit dus had ze snel weer terug hahaha.
Wat een leuke foto met de skippy
Gecondoleerd Kaplaars, logisch dat je even je tijd neemt
Stal HD respect hoor, ik vond 1 veulen buiten in de regen geboren al echt pittig, was slaapdronken rest van de dag, laat staan twee!
Heerlijk die wolk he Janine...
Zooooo caesar, das n uier
Quenza haar uier loopt niet terug, kan vergeleken met vorige veulen wel nog echt een stuk voller. Vorige keer begon ze op dag 342 te harsen, 343 melk en die nacht op 344 veulen. Ze zit nu op dag 333, maar zegt niets natuurlijk. Zat wel een klein glinstertje aan ene speen net maar is nu nog groenige vloeistof als ik zachtjes voel. Banden en vulva zijn nog niet klaar maar gedrag veranderd wel al. Ik gok nog een klein weekje....
Wie maken het spannend vanavond?!
MDWStables
Geplaatst: 15-05-21 22:54
Had even een wat chaotische week maar ik lees wel mee en ik zie heel leuke veulens en gefeliciteerd aan de laatst geboren veulen eigenaren! Ik ga een onrustige nacht tegemoet. Fleur is onvoorspelbaar maar ze heeft toch wel aardige uier. Ze lekt nooit melk dus ik dat soort dingen kan ik niet afgaan. Waken dus.
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 15-05-21 23:09
Dubbel gefeliciteerd HD!
Vanmiddag en vanavond had ze hier melk druppels aan het uier, maar ze staat nu verder heel rustig. Alleen heeft ze nog niet gelegen wat ze normaal wel doet.
Goedemorgen! Ik ben door de enorme drukte op mijn werk even niet actief geweest in dit topic. Voor iedereen die de afgelopen periode een veulentje heeft gekregen. Gefeliciteerd!
Vanavond was het na 340 dagen voor ons raak. Hele zware bevalling geweest, daarna nog problemen met drinken en nu net de dierenarts er nog bij gehad voor de nageboorte. Maar het leeft en mag inmiddels drinken. Dus we gaan een paar uurtjes slaap pakken, maar eerst nog even snel een foto hier!