Nee verder gelukkig alles oké. Stal deur was blijkbaar niet helemaal dicht dus had mevrouw m open gedaan.. echt typisch
maar de stal was nogal vies dus lang zal ze dr niet gelopen hebben, mmaar wel lang genoeg om een ravage aan te richten
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

maar de stal was nogal vies dus lang zal ze dr niet gelopen hebben, mmaar wel lang genoeg om een ravage aan te richten

Leuke foto's.

als het alarm afgaat word ik wel wakker genoeg

) . Dierenarts is gister geweest om Jonne een extra keertje te enten. Verder heeft hij haar nog even bekeken, maar zag niets verontrustend gelukkig. Uier is veel zucht waardoor er spanning op staat en daardoor verliest ze soms wat vocht/melk maar niets om me teveel zorgen over te maken gelukkig.
die doet dat zomaar even
jolandje schreef:nou Annelies, dit stelt nog niks voor, maar wanneer zou ze uitgerekend moeten zijn dan?
pretty, dan loopt iny gelijk op met glowy , spannend hoor, ben al bezig geweest met het alarm maar ben verschrikkelijk A - technisch, dus lukt niet, straks maar eens bij mijn dochter op de koffiedie doet dat zomaar even