Aniek, wil je eens een foto van vorig jaar en dit jaar november/december naast elkaar zetten? Ik ben wel benieuwd!
Fi is absoluut niet bitchie. Is ze nooit geweest ook, maar ook nu is ze haar blije ei ik. Het enige verschil dat ik merk, is dat ze juist gemoedelijker en rustiger is geworden.
Caesar schreef:Super je filmpje Cynthia, ze lijken lekker jolig en vrolijk dus dat is positief. Nu zelf lekker tot rust komen.
Ik heb een pony die bij elke verhuizing ontzettend invalt. Is 3x weggeweest (beleren, hengst) en valt gewoon gigantisch af. Soort heimwee denk ik. Sommige hebben er gewoon toch behoorlijk last van.
Misschien is het ook gewoon omdat ze ouder wordt. Vorig jaar was ze natuurlijk drachtig, dus dan valt het invallen door het ouder worden ook niet op. Deze zomer moest ik haar ook al bijvoeren, maar ik dacht dat dat puur kwam vanwege LaVie.
We gaan het zien, zolang ze goed vreet, zal het goed zijn. En we gaan over een weekje ook maar weer eens beginnen met wat meer rijden.
Ach, HD, wat rot. Heel veel sterkte met je beestjes. Niets zo vervelend als wanneer je beestjes ziek zijn
TiSento heeft 3 jaar geleden droes gehad, inclusief abces in zijn keel waar een hele hoop troep uitkwam (ook uit zijn neus trouwens). Fiore stond bij hem in de stal en zijn troep zat over heel Fi, maar zij heeft nooit neusuitvloeiing of een abces gehad. Wel was ze de hele winter hangerig, liep ze onregelmatig en had ze verhoging. Hoogstwaarschijnlijk ook droes. Kan bijna niet anders met Ti zo dichtbij haar. En lang niet alle paarden op stal hadden toen droes. Vijf geloof ik, waarvan één overleden.
Wat een prachtig winters plaatje, Faline!
AnikaB, mooie buik zeg!!
Fi zit morgen op de 200 dagen, maar die heeft niet zo'n pens!
Maar eeh.. mag je merrie niet herkenbaar in beeld? 
Hier ook geen birthalarm. Bij Dais één bevalling op 10 minuten na gemist en vier keer erbij geweest. Toen Fi geboren werd, met camera. Bij LaVie dit jaar was dat ook het plan, maar toen het eenmaal spannend begin te worden en ik voor de volgende dag 's avonds een afspraak had gemaakt om de camera te installeren, was het al niet meer nodig, want LaVie kwam om 15:15 uur in de middag.
Nu met Fi vind ik het een ander verhaal. Het is haar eerste, dus ik heb geen idee! Dus ik bel Floor wel weer (is inmiddels een vriendin geworden
).