Jennyk, cam staat hier aan, ik wil het straks ZIEN druppen
jennyk
Geplaatst: 18-05-10 18:07
nog even geduld Ze staan nu voor het huis, kan ik ze mooi in de gaten houden tot ik over 10 minuutjes weg moet..... Dan is Jari er wel, maar het komt nu nog niet hoor, ze staat lekker gras te eten!
ja he,heb vaker dit soort foto,s hoor. soms heeft winoa gewoon even wat aandacht nodig en dan legt ze haar hoofd op mijn schouder en dan aai ik haar wat over haar hoofd en dan is ze echt met haar ogen dicht aan het genieten
foto van vorig jaar
_Marlijn
Geplaatst: 18-05-10 19:23
Jenny: Heb ook geen topic van Puzzel's kind gemaakt, dat zal er wel mee te maken hebben dat je het niet hebt meegekregen. Hij is heel ziek geweest, hij had neonatale isoerythrolyse.. Een bijzonder zeldzame ziekte bij paarden (ongeveer 2 gevallen per jaar) die bij mensen bekend is; Een rhesuskindje. Hij begon na een paar dagen geel te worden, ben gaan googelen en kwam hier al snel op uit, de DA dacht dat het gewoon een leveraandoening was. Hier was een relatief simpele oplossing voor; Hij mocht een week niet bij zijn moeder drinken en moest in die tijd de fles krijgen. Na ongeveer een week zijn de antistoffen tegen zijn rodebloedcellen uit haar melk. Hij deed het heel slecht, zakte af en toe helemaal weg en we kregen hem dan helemaal niet meer wakker, dus hij is naar de kliniek gegaan. Daar bleek dat hij maar een waarde van 18 had voor de rode bloecellen, ipv de 40 die normaal is. Arm kereltje. Maar daar gelukkig bleek hij toen al over het dieptepunt heen te zijn. Hij heeft daar nog een paar dagen apart gestaan en toen mochten ze weer bij elkaar. Ze stonden daar wel super: Het gaat nu weer helemaal goed met hem, zijn bloedwaardes zijn weer helemaal normaal.
Meggie groeit al lekker ja! Zal dit weekend als ik weer thuis ben even een buikfoto maken.
Larouscha is een plaatje! Ik vind valk zo'n mooie kleur.. Ze is niet erg dik, of wel?
Joto: Wat een mooi meisje.
Guenivere: Wat is Milton prachtig getekend!
Roo: Je zou niet denken dat die uier en vulva van hetzelfde paard zijn, hahaha. Zit zoveel verschil in! Maar de uier zegt ook niet alles he.. Ze zal niet de eerste zijn die pas na de bevalling vol schiet.
Rowo: Frits heeft echt een mooi hoofdje.
Roos: Gefeliciteerd met Flipje!
LadyAngel: Spannend.
Desilies: Gefeliciteerd met Tess! 300 dagen, dan begint het eindelijk ergens op te lijken he?
Jenny: Hars bij Larouscha.. Spannend!! Nu zelfs melk. Dat wordt een kind vandaag!
_Marlijn wat goed dat hij weer opknapt! En wat lijkt het daar goed voor mekaar zeg
parouscha
Geplaatst: 18-05-10 19:35
inowa schreef:
ja he,heb vaker dit soort foto,s hoor. soms heeft winoa gewoon even wat aandacht nodig en dan legt ze haar hoofd op mijn schouder en dan aai ik haar wat over haar hoofd en dan is ze echt met haar ogen dicht aan het genieten
Voor de mensen die het nog niet wisten, ik heb toch ja gezegt op verkoop van Fortune Cookie. Ze gaat naar een bokker die net als ik op slag verliefd was en is op Cookie.
De bokker zal zich zelf wel bekent maken als ze dat zelf wilt natuurlijk.
Monchique heeft vanmorgen een scan gehad en eitje is weg dus als het goed is zou ze nu drachtig moeten zijn van Voice maar dat weten we pas echt over 17 dagen.