Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyAngel schreef:@ Sjoos, iets andere kant opPaardjes staan achter ons huis op de Aalsmeerderweg, is zeker dichtbij jou dan, grappig
Talida schreef:LadyAngel schreef:@ Sjoos, iets andere kant opPaardjes staan achter ons huis op de Aalsmeerderweg, is zeker dichtbij jou dan, grappig
de termen die jullie slaken zijn wel ene beetje nostalgisch voor mij, mn opa en oma woonden in Aalsmeer (Hortensialaan) en woonde zelf in Uithoorn. Heel lang geleden, het amsterdamse bos was in mijn tijd nog Bosplan
Talida schreef:Oh dus zo raar is het niet, of ben je ook al zo oudKreeg er laatst een opmerking over, dat het al jaaaaaren geen bosplan meer is!
edit: nee wij zijn duidelijk een andere generatie
Citaat:je moet je handen om haar neus zetten en heel hard blazen
dan blaas je het veulen eruit.
Talida schreef:Ik denk niets maar hoop van harte dat al die latertjes nu met dit lekkere weer besluiten eindelijk geboren te worden! Zodat baasjes weer gewoon kunnen slapen.
rowo schreef:Talida schreef:Ik denk niets maar hoop van harte dat al die latertjes nu met dit lekkere weer besluiten eindelijk geboren te worden! Zodat baasjes weer gewoon kunnen slapen.
Ik hoop stiekem dat de mijne zich netjes op tijd meld of liever nog te vroeg. Slapeloze nachten wordt ik niet echt blij van
En was idd arme hoefsmid
Noorwijdenes schreef:Goh ik wist niet dat wijn ook standaard in het kraampakket hoorde