@ Saffier; Hoe bedoel je de veulens aangeven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fleda schreef:Adriana wat een leuke veulentjes! Schattig zeg, zo klein nog! Ik kan nou inderdaad helemaal niet meer wachten!
Macy houd het veulentje nog even lekker binnen. Groot gelijk, het wordt nog koud vandeweek!
Cayusejuhh, onwijs leuk, een weekendje Disney, vooral als het voor jezelf niet veel hoeft te kosten!Altijd leuk meegenomen.
Hoop wel voor je dat je merrie voor die tijd bevalt..
Zal haar maar even streng toespreken als ik jou was.
![]()
Haffie_Lover: Hoe lang is de merrie al drachtig? Spannend hoor, wel leuk, die manege's die veulentjes fokken! Zie je volgens mij steeds vaker!
Valeria, ze heeft dus flink last van het veulentje. Sneu is dat, als je zie dat ze last heeft, maar dat je niet veel kan doen. Ik denk dat het veulentje alvast een beetje aan het proef draaien is..![]()
Jeetje Yoline, dat zijn al echte buiken hoor! Mooi buikje heeft Violine..Leuke merrie! Frieda ook hoor, lekker zwart monstertje!![]()
Marlijntjuh ook al op 270 dagen! Nu is het echt aftellen he!Kan me nog zo herrineren dat ik 100 dagen al wat vond!
Met Fleur vandaag weer lekker naar buiten geweest, zonder zadel en lekker met halster. Ook weer even gegraasd, volgens mij bevalt het haar wel, lekker lanterfanten en niet meer aan het werke moeten! Ik geef haar groot gelijk!
adriana schreef:Boek van Paul de Vries bedoel je? Ik zal het even pakken; Paardenfokkerij - Paul de Vries van Forte uitgevers.
@ Saffier; Hoe bedoel je de veulens aangeven?(ik ben blond..)
Nicole288 schreef:IndianSummer schreef:Nou Cayusejuhh, dan duim ik voor je dat het er over 3 weken is.
Zul je net zien dat het geboren wordt als je in Euro Disney bent..
Nou, dat zou me wat zijn. Ik ging toch ècht niet naar euro disney dan hoor...
Hoe is het met macy? Even spieken op marije d'r site.
Edit: Wow, wat een mist daar! Geen paanies te zien. Ook nog geen update. Maar ze zal wel buiten staan dus?