Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Friet is het inmiddels wel zat geloof ik.... (nu 315 dagen)

Faniek schreef:Langer dan een jaar hoeveel dagen weet ik niet precies iets van 370 o.d. moet je bubbles maar even pb sturen
, nee, dan bedank ik voor die titel
.
, en poging doen tot filmpje uploaden
. 
Tyrza schreef:Faniek schreef:Langer dan een jaar hoeveel dagen weet ik niet precies iets van 370 o.d. moet je bubbles maar even pb sturen
OMG, nee, dan bedank ik voor die titel
dat dacht ik 

Wedde dat ie vannacht komt
Bij de mijne was dat net zo
Op haar uier stond een harsdopje en aan één kant was dat ook een rood dopje
Ik weet niet wat dat is hoor
Maar ik weet wel dat ze snachts geboren werd
zijn afgelopen week weer leuke lieve veulentje geboren!! hoeveel worden het er hier aankomende week
)
Ik ging ze dus even buiten laten, dat ging al heel goed.. Forpreza ging overal goed mee met de mama..
En ineens floeeeeep, Forpreza tussen de draad en Forpreza liep vrolijk op de parking rond...Ze dacht: oh mama, die kan wel even alleen
Blijkbaar niet want Quirina brak bijna die omheining af. Dus ik wist niet wat ik moest doen, Forpreza of Quirina, dus ik dacht
Ik neem diegene die het meeste in paniek was, Quirina dus
Quirina genomen en zo naar Forpreza gegaan (als een wilde hengst
) en dan zo terug naar de wei
Het was me wel een dagje hoor
Volle paniek natuurlijk want Quirina zou voor het zelfde geld over de omheining zijn gesprongen, dat zat er wel aan te komen, maar ik kon ze nog bedwingen
:
:
ik wil hierin kunnnnneeeeeuh 
.
dat is me wat zeg!
Tinne schreef:Nu lees ik hier al een paar keer over gaatjes in spenen zegmaar, maar die heeft Ivanka altijd al gehad. Ook toen ze niet drachtig was... Is Ivanka nu abnormaal?
Merrie
Het is wel een boefje ja
zelfde dag geboren en net zo'n duiveltje dus }> Toeval?
Dus nog ff volhouden met deze omheining
Tis echt wel een boef, die Forpreza, naar alles op zoek gaan, alles verkennen, ze komt naar alle mensen om geaait te worden en vervolgens te gaan rennen }> Tis de vrouw van de duivel denk ik
}>

Heerlijk om naar te kijken, ik heb er vanmiddag bijna 2 uur bij staan kijken.
. Nadat haar uier sinds vrijdag al wat dikker geworden is begint nu de voorkant ook echt helemaal te vullen sinds vandaag.
) ze naar buiten om met een heel onschuldige blik achter de garage gras te gaan eten
.
Go Odessa 
(nog steeds hetzelfde)
(slapper!!
)
(niet meer veranderd)
(zit weer 'dicht' )
(weer minder)