Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faniek

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:00

Langer dan een jaar hoeveel dagen weet ik niet precies iets van 370 o.d. moet je bubbles maar even pb sturen Haha!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:02

De laatste loodjes zijn begonnen Haha! Friet is het inmiddels wel zat geloof ik.... (nu 315 dagen)

Hoezo dik Clown
Afbeelding

Deze is echt lieeeffff Lovers
Afbeelding

Uier close-up, stelt nog niet veel voor...
Afbeelding

Het schuren is ook begonnen, zie hier een echte coupe pleeborstel Bloos
Afbeelding

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:17

Faniek schreef:
Langer dan een jaar hoeveel dagen weet ik niet precies iets van 370 o.d. moet je bubbles maar even pb sturen Haha!

OMG Bloos!, nee, dan bedank ik voor die titel Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:18

Haha, dat zou ik ook maar doen Tyrza Knipoog.

Ik ga foto's uploaden Tong uitsteken , en poging doen tot filmpje uploaden Haha!.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:21

Tyrza schreef:
Faniek schreef:

OMG Bloos!, nee, dan bedank ik voor die titel Haha!

Haha! Haha! dat dacht ik Haha!

Ik zal zo even wat ruinfoto's neerzetten Knipoog

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 19:27

Goed even een paar nieuwe foto's. Heb haar net even gepoetst en ik kon het niet laten Lachen

Een dikke kegel/ harsdop. (beetje hardgeworden druppel) Zoals je ziet is de voorste speen nog geel en de achterste al wit. Ook komt er bloed uit de spenen, (heel klein beetje)is dit omdat het zo hard gaat?

Afbeelding

Melk op de beentjes Lachen

Afbeelding

Daaaaag, ik ga even mn best doen. Laatste foto alleen (hopenlijk) Haha!

Afbeelding

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:32

@Yoline: ahahahahahahaah lag helemaal dubbel toen ik die foto van Frietjes staart zag.... idd een echte pleebortsel. Maaruh is het niet in de mode om je haar als "out-of-bed" te dragen. Knipoog

@Odess; o zo spannend, leef met je mee!!!

@Tyrza; zo die zijn duidelijk gegroeid, die uiers van Ori. Mag nou ook wel eens een keer he...

Ik ben net weer terug van mams en de kleine. Ze zijn vandaag 2x buiten geweest, 1x op de wei en 1x in de bak. Zal zo eens foto's uploaden...
Avenue wordt echt een brutale meid. En tandjes krijgt ze ook al, en dat terwijl Lio een boventand aan het wisselen is...

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:33

Hey odess! Ziet er goed uit hoor Haha! Wedde dat ie vannacht komt Tong uitsteken Bij de mijne was dat net zo Tong uitsteken Op haar uier stond een harsdopje en aan één kant was dat ook een rood dopje Verward Ik weet niet wat dat is hoor Lachen Maar ik weet wel dat ze snachts geboren werd Haha!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:47

Heb niet alles teruggelezen maar zie dat het voor een paar mensen weer spannend gaat worden ben benieuwd wie eerst gaat Knipoog zijn afgelopen week weer leuke lieve veulentje geboren!! hoeveel worden het er hier aankomende week Tong uitsteken

Nou heb weer een paar foto's van jasmijn gemaakt nu dus op 9 maanden en een paar dagen dracht.
Ze blijft lekker groeien!!
Afbeelding
zo doet ze naar ieder paard wat langskomt (waren mijn hoofd even vergeten Knipoog )
Afbeelding
En hier staat ze weer eens met haar staart zo raar omhoog en opzij is dit normaal Verward
Afbeelding

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:49

Orri draagt haar staart ook vaak zo opzij. Niks raars aan dus Knipoog

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:57

Vandaag heb ik de eerste problematiek van een veulen ondervonden Clown Ik ging ze dus even buiten laten, dat ging al heel goed.. Forpreza ging overal goed mee met de mama..

Beetje ronddollen zoals altijd en wat spelen en wat aan hooi knabbelen...
Maar plots begon ze dus nog een keer te lopen en ze stormt recht naar de draad af (gisteren deed ze dat ook maar ging ze op tijd de andere kant op) Maar nu stormde ze ernaartoe...Ze vertraagde een beetje voor de draad maar dus niet op tijd Haha! En ineens floeeeeep, Forpreza tussen de draad en Forpreza liep vrolijk op de parking rond...Ze dacht: oh mama, die kan wel even alleen Knipoog Blijkbaar niet want Quirina brak bijna die omheining af. Dus ik wist niet wat ik moest doen, Forpreza of Quirina, dus ik dacht Haha! Ik neem diegene die het meeste in paniek was, Quirina dus Haha! Quirina genomen en zo naar Forpreza gegaan (als een wilde hengst Haha! ) en dan zo terug naar de wei Haha! Het was me wel een dagje hoor Haha! Volle paniek natuurlijk want Quirina zou voor het zelfde geld over de omheining zijn gesprongen, dat zat er wel aan te komen, maar ik kon ze nog bedwingen Vork

Maar er zijn dus ook een paar foto's Haha! :

Eerst natuurlijk even een loopje leggen Haha!

Afbeelding

Dan even de mama even lastig vallen Clown :

Afbeelding

even knabbelen aan mijn knie Haha!

Afbeelding

Mamaaaaaaaaaaaa Haha! ik wil hierin kunnnnneeeeeuh Haha!

Afbeelding

En Vork

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:05

Ik heb het helemaal te pakken van die iniminiekleine veulentjes. Super hoor!

@odessa, we verwachten toch wel dat jij ons morgen meldt dat er een Odessababy'tje geboren is hoor!

@tyrza: Ach gut

@quirinake: lekker ding, dat veulen van jou. Wel een boef dat ze zomaar haar moeder alleen achter laat in de wei. Je mag wel een extra lint spannen zo.

Muzefee heeft wat opgedroogde harsachtige prut aan haar uier zitten. En toch heeft ze nog niet veel uier.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:23

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:25

Nieuwe foto's in Avenue's topic!!!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=59&t=393012&p=8040433#8040433
Het zijn flink wat foto's...

Hier vast een voorproefje...
Afbeelding
Springgefokt of niet Knipoog

Daar ga ik echt van glimmen om die kleine zo te zien spelen...
Kleine ontdekkingsreizigster Haha!
En mama Lio gaat er ook steeds beter uitzien. Dankzij de lijnzaadolie glimt zij ook, en dat nog wel als schimmeltje...

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:32

Kom net weer bij Siena vandaan en het viel me op dat ze op een speen een soort van gaatje had, ik had gister of vanmorgen ook al iemand zulke foto's zien plaatsen. Aangezien Siena nog nooit ook maar iets aan de uiers gehad heeft, was ik hier erg verheugd over Haha!
Ik ga straks weer en blijf dan denk ik weer slapen. Of het moet al 'savonds geboren worden natuurlijk Knipoog

@ iedereen met een merrie op knappen: succes!!!!!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:40

Nu lees ik hier al een paar keer over gaatjes in spenen zegmaar, maar die heeft Ivanka altijd al gehad. Ook toen ze niet drachtig was... Is Ivanka nu abnormaal? Clown

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:51

370 dagen Wow! dat is me wat zeg!
odes: volgens mij gaat ze vanavond wel een veulen neerleggen. veel succes!
quirinake: wat een schatje zeg. stout hengstje zomaar door de omheining Bloos!
Friet is idd al dik

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:54

Tinne schreef:
Nu lees ik hier al een paar keer over gaatjes in spenen zegmaar, maar die heeft Ivanka altijd al gehad. Ook toen ze niet drachtig was... Is Ivanka nu abnormaal? Clown

Nee, niks abnormaals aan hoor Knipoog

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:01

@Quirinake; jij hebt al net zo'n ontsnappingsduiveltje als ik. Avenue rende vandaag telkens onder het draadje door.
Staat ook een foto van in haar topic... Mama helemaal overstuur en haar roepen, kleine terugroepen... Dan remt ze keihard af om onder het draadje terug te duiken naar mama... Maf klein ding. Moet haar echt in de gaten houden!

@Odess: SUCCES!!!

@Tyrza: Ach gut

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:04

bij ons zijn ze al bijna 4 dagen te laat.
maar we rekenen op 2 weken.
dus misschien wel aankomend weekend.
owja,voor degene die het willen weten.
nicoline is ook een maiden en de hengst had voor de eerste keer gedekt dus het is erg spannend.

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:12

@ jockeygirl: correctie Haha! Merrie Clown Het is wel een boefje ja Cool
@Inglio: Haha Haha! zelfde dag geboren en net zo'n duiveltje dus }> Toeval? Clown
Ik ga haar zeker ook in het oog houden hoor, voor je het weet rent ze er weer vanonder als je er niet bij bent...Maar de "wei" waar ze nu tussen de draad is gelopen is maar een tijdelijke oplossing omdat de wei waar ze op komt te staan gezaaid is Haha! Dus nog ff volhouden met deze omheining Clown Tis echt wel een boef, die Forpreza, naar alles op zoek gaan, alles verkennen, ze komt naar alle mensen om geaait te worden en vervolgens te gaan rennen }> Tis de vrouw van de duivel denk ik Clown }> Vork

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:22

Ostara Utopia (drachtig van Redfort) moet nog ongeveer 5 weken. Haar dikke buik mag er ook wel wezen denk ik.

Afbeelding

Afbeelding

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:29

Odess, daar zou vannacht toch een veulen uit moeten komen, dat kan bijna niet anders.

Tyrza, ik hoop toch echt voor je dat Orri een beetje begint op te schieten.

IngLio en Quirinake; heerlijk he, die kleine ontdekkingsreizigers. Al krijgt Aurora er bij Rigaud nog niet echt de kans voor. Zodra de kleine maar een meter uit de buurt is zet Ri zich er weer voor. Maar daar had Aurora wat op gevonden; die draaide zich gewoon in een keer 180 graden om, om vervolgens weg te sprinten, met Rigaud er achter aan natuurlijk Haha! Heerlijk om naar te kijken, ik heb er vanmiddag bijna 2 uur bij staan kijken.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:39

Roosje haar buik groeit lekker. Het veulen schopt als een idioot en Roosje is er een beetje mee aan Ach gut. Nadat haar uier sinds vrijdag al wat dikker geworden is begint nu de voorkant ook echt helemaal te vullen sinds vandaag.

Maar Roos kan nog wel kattekwaad uithalen met die buik. Toen ik heel even de staldeur op een klein kiertje had staan terwijl ik zelf in haar box stond speerde(in stap Tong uitsteken) ze naar buiten om met een heel onschuldige blik achter de garage gras te gaan eten Knipoog.

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:52

Heej..

Go jij! Go jij!Go Odessa Go jij! Go jij!

Joy vandaag:

uiers: (nog steeds hetzelfde)
banden: Ja (slapper!! Haha! )
staart: (niet meer veranderd)
buik: Ja
vulva: (zit weer 'dicht' )
energie: (weer minder)
eten: Ja

morgen word de VA gebelt, dus dan weet ik wanneer hij komt, en kan ik me nog zenuwachtiger maken.... Verdrietig