Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Pomski schreef:Dat klopt, maar is dit dan placentitis geweest of is dit iets was paarden gewoon bij zich dragen, dat is mij niet duidelijk...
Hier hebben we ook zoveel last van de vliegen. Zolang ze geen last krijgen van de ogen laat ik ze gewoon lopen. En anders krijgt degene die last heeft een vliegen netje om
Hoe vlot haar uier voor de rest?
Fijn dat Zuma zo een fijne moeder is.
Prachtig veulen ook
en leuke naam ook
Nieta maakt het ook spannend
woepsie Verdorie maakt zijn naam waar
fijn dat alles goed is gegaan.
ben benieuwd hoe ze door kleurt.
uier vlot al goed
hopelijk gaat het met moeders ondertussen een stuk beter.
fijn dat alles goed gegaan is. Ze apart getekend. Ben Heel benieuwd naar droog fotos
mooi hoofdje heeft ze
ga je d'r houden?
. Alles zat scheef in haar sprong, knie en heup door tegen de muur te stampen. Maandag de osteopaat laten komen en die heeft alles terug recht gezet. Dinsdag en woensdag hebben we nog veel gekoeld, gestapt en heeft ze in de bak gestaan. Vandaag was ze zga rad en mocht ze de weide op zodat het laatste vocht in haar been er hopelijk snel uit gaat met beweging. 

sexysusie schreef:Hier nog even baby spam. Hoop stiekem dat ze zwart wordt maar zou ook donkerbruin kunnen zijn zoals haar moeder. Papa is wel zwart.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Anomien schreef:sexysusie schreef:Hier nog even baby spam. Hoop stiekem dat ze zwart wordt maar zou ook donkerbruin kunnen zijn zoals haar moeder. Papa is wel zwart.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik zou zeggen zwart.. dus ik hoop dat je wens uitkomt.
Maar heeft mams eczeem of veel last van vliegen. En drinkt dat makkelijk voor veulen?
Hopelijk snel weer helemaal beter, de wei zal wel goed doen.

hij is werkelijk prachtig getekend!