Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDDara schreef:Reus z'n diarree wil ook maar niet overgaan. Zijn billen zijn al wel 3 dagen schoon en ook heeft hij niet meer geprobeerd mijn muren te verven..... (want die spoot hij echt vol) maar het is nog steeds een hele natte drap op de grond..... nu is hij 23 dagen oud waarvan 14 met diarree is toch niet hoe ik het had gehoopt. Na 3 dagen diarsanyl en nu al weer 2 dagen zonder is er weinig resultaat.
Heeft iemand nog een goude tip om er vanaf te komen anders stop ik er vanmiddag maar een wormenkuur in.
.
MarryAnneR schreef:[ [url=m/Gg9VSl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T0uxVp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DALkw7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja alles is roze. De stallen, de tractor, de trailer, de hindernissen, kruiwagens, voerbakken.
We hebben ook alleen merries! Volgens scan wordt het veulen ook een merrie. De dierenarts zei al. Nou het is maar te hopen ook. Arme hengst. Wat man ervan vond? Nou hij heeft meegeholpen met schilderen dus ik denk wel prima.
Het is een soort imago geworden hier in de buurt
Kabayo schreef:MarryAnneR schreef:[ [url=m/Gg9VSl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T0uxVp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DALkw7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja alles is roze. De stallen, de tractor, de trailer, de hindernissen, kruiwagens, voerbakken.
We hebben ook alleen merries! Volgens scan wordt het veulen ook een merrie. De dierenarts zei al. Nou het is maar te hopen ook. Arme hengst. Wat man ervan vond? Nou hij heeft meegeholpen met schilderen dus ik denk wel prima.
Het is een soort imago geworden hier in de buurt
Dat is toch een grasmaaier en geen trekker? En wat een vreselijke kleur hahaha