Echt zo’n schatje Jessica!
Hier op dag 264 vandaag. Buik wordt groter, ze krijgt het ook wel zichtbaar zwaarder nu. Af en toe nog even lekker aan de longe bewegen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze is prachtig !
Heel gaaf al dat wit

Heel trots op mijn eerste gefokte veulen

En 10 minuten later de jongen van de fietsenwinkel: Ik haal dat andere deel ook wel even los voor je, want als die de straat over vliegt...

Dieyar schreef:Hier begint het nu op te schieten volgens mij![]()
[ [url=m/bpVleZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
goldenarrow schreef:Ik had het idee dat de tepel van Estonia iets gevulder is tov een paar dagen geleden. Ze heeft gisteren natuurlijk wel de hele dag op stal gestaan (toen de graafmachines eenmaal weg waren stormde het zo hard dat ik ze dat niet aan wilde doen). Ze zit nu op dag 337, maar ze lijkt nog weinig haast te hebben.
[ [url=m/cLce7K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CqcXz9.jpg]Afbeelding[/url] ]
wij willen veulentjes zien!

goldenarrow schreef:rensju schreef:wij willen veulentjes zien!
Goldenarrow, wat ziet haar lies er vreemd uit?
Ja, dat zag ik zelf ook op de foto, maar zie er in het echt niks geks aan. Denk net de manier waarop ze staat (ze wilde steeds wegdraaien toen ik een foto wilde maken).
maar dat moet ook.

En ik weet na 5 jaar nog niet eens hoe mijn enige buren heten

. Waren aan het wandelen door de wei en ineens voel ik zijn neus tegen mij aan duwen waarmee die echt vertelde van: "Joh. Dit is te langzaam. Zullen we even draven asjeblieft?" En toen hebben we bijna als vanouds weer heerlijk in draf gespeeld
. Er viel een last van mijn schouders af! Dus ook daar gaat het de goede kant mee op
.
lekker even de benen strekken