Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vulina schreef:Jenni_boy schreef:Nou een stalgenootje heeft net de ph test voor mij gedaanZe waxt wel al 5 dagen
[ [url=m/jr8KCe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan is ze ook bijna kaal, of niet![]()
MaritB schreef:Gwen had gisterochtend een ph van 7.5 maar nu weer 8/9.
Uier is terug gelopen, had ik niet verwacht.
Ze slaapt wel veel, overdag altijd staand maar in de nacht zie ik haar ook liggen. En maar wisselen van been ook tijdens het staan, ze heeft wel zwaar denk.
Igniss schreef:Allemaal zo'n volle uiers hier, bij sommige kan het toch echt niet meer zo lang duren. En dan kijk ik vooral naar de merries die overdragen![]()
Cynthia82 - Wat voor iets is mama eigenlijk kwa ras/kleur? Haar vind ik echt prachtig.
AndreaB - Leuk zo'n uitgeteld veulen. Wat vond ze van de hond?
Faline - Nina is mooi uitgegroeid, daar komt vast een mooi veulen uit![]()
Cemlys - Je kan de buik toch wel zien door de bloemen hoor hahaha. Vind het idee van een zwangerschapsshoot wel enorm leuk. Hier ook eens overwegen.
Jenni_boy - Welkom! en een knappe papa en mama. Denk dat het een mooie kruising word.![]()
Wij hebben ook een zwartbonte hengst voor de onze. Alleen dan een pools warmbloed.
AnniekSlijk - Mijlpaal bereikt dan![]()
hinte - Nog maar even dan!
linda2008 - Ook nog maar even! Ik vraag me af welke eerder gaat. die van jou of die van hinte als ze gelijk lopen![]()
Welke PH strips hebben jullie hier, Zie de keus uit eentje met hele stappen en halve. Mijn keus zelf gaat uit naar eentje met 0.5 stappen die gaat van 5.5 tot 9. Dat is ruim genoeg toch? Lager dan dat zakt het niet meen ik
Igniss schreef:Heb de ph strips besteld zojuist. Duurt vast een maand of iets voordat die binnen zijn vanuit china![]()
Deze: http://prnt.sc/f3poec
Noisy schreef:Ibbel schreef:Ik heb geen idee meer waar ik die strips heb gehaaldGewoon gezocht op "pH strips hoog scheidend vermogen" oid.
Volgens mij bedoeld Alexandra het halstertje...
sultan15 schreef:Cynthia je weet ons wel in spanning te houden
Igniss schreef:Cynthia82 - Wat voor iets is mama eigenlijk kwa ras/kleur? Haar vind ik echt prachtig.
Vulina schreef:Jenni_boy schreef:Nou een stalgenootje heeft net de ph test voor mij gedaanZe waxt wel al 5 dagen
[ [url=m/jr8KCe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan is ze ook bijna kaal, of niet![]()