Rianne, gefeliciteerd!!! Heel mooi getekend! En de donkere palo's vind ik persoonlijk het mooist
Annelies, ik had niet verwacht dat die van Rianne voor Charlie zou gaan... charlie maakt er een potje van
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 19-04-16 20:27
Rianne, gefeliciteerd!!! En sommige palomino's worden zo donker geboren, helemaal als ze nog nat zijn zien ze er echt donker uit. Mijn veulen van vorig jaar idem dito, die verklaarde me gek toen ik zei dat het een palomino was. Maar ja, ook een cremello als vader, kon niet anders.
mijnlieverd
Geplaatst: 19-04-16 20:30
Gefeliciteerd Rianne! Wat een knap kereltje!!!
Natascha
Geplaatst: 19-04-16 20:36
Gefeliciteerd met de kleine. Mijn Anouk moet nog een weekje.
Hier vandaag een begin gemaakt met de opvoeding halstertje om gehad, voetje gepakt, en de edele delen een wasbeurt kunnen geven.. Wat is ze superlief!! Livia
Ja heb toch dierenarts gebeld. Voel me er niet prettig bij mocht de nageboorte eraf komen nu mag ik bellen. Duurt toch al 4 uur. Veulentje racete al in het rond Ben helemaal verliefd
Rianne goed dat je toch gebeld hebt.. zou toch het zekere voor het onzekere nemen zeker als je je er zelf niet prettig bij voelt als het al zolang duurt! Hopen dat de nageboorte er snel af is en je optimaal kunt genieten wat een knap kereltje! Geniet ervan!
Hoe zit dat met die kleur? Als de hengst een cremello is kan het geen vos worden? (Heb me ooit geprobeerd te verdiepen in de kleuren en het vererven etc ervan maar het is te ingewikkeld )