Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rooslover schreef:Polleman mag ik vragen waarom je een deken op deed tijdens de bevalling?
ShamalArabs schreef:Gefeliciteerd polleman!! Mooi dat het zo vlot ging![]()
Mawiyah houd zich goed, ze heeft na terugkomst in een lege box niet meer gezocht of gewacht de volgende dag op de wei. ze loop weer gewoon tussen de kudde en niet meer voor het hek. Ik ben trots op haar en emira, beide zo nuchter en dapper![]()
Ik hoop een dezer dagen wat te horen van utrecht.
Njadien schiet niet echt op, ze heeft hars en verder nog niets. Uier is ook niet optimaal nog. En ze kan rustig 2 of 3 weken harsen als ze wil![]()
Ik hoop dat het met haar en de dames erna wel gewoon allemaal goed gaat, het is aardig zuur als je verwacht eind van het jaar 7 veulens te hebben en zo ineens zijn het er nog maar 5 (hopenlijk!). Beide dames worden wel herdekt, waarschijnlijk ook dezelfde combi. Ik vind het prettig als ze volgend jaar wel goed kunnen afsluiten, dat ze dit kunnen vergeten. We weten nog precies hoe xenah reageerde toen ze haar eerste veulen bij ons kreeg en het veulen dat ze ervoor gehad had bij haar vorige eigenaar, dat was toen doodgeboren. Juultje heeft amper kunnen liggen als baby, xenah bleef haar aantikken met haar hoef. Het jaar erna was alles gewoon normaal, maar die beelden, dat blijft je achtervolgen.
Bonnieaw schreef:Ah daar wordt je toch blij van van dat soort foto's!
Ik heb met 6 maanden het veulen 1 x zien bewegen en daarna niet meer. We zitten nu op 8 maanden. Ik hoop echt dat het een merrie wordt dus ga gewoon niet in de voortekenen geloven haha!