Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben toch wel erg benieuwd wie uit dit topic nu als eerstvolgende een veulen mag verwelkomen
) 

Ben echt heel nieuwsgierig

Princeps schreef:Ik sta op een pensionstal en dan is waken erg lastig. Kan geen webcam installeren, en een BirthAlarm kunnen we niet betalen.
Verder zit mijn moeder met haar werk en ik zit nog op school. Mijn ouders hebben een eigen bedrijf en de dingen die mijn moeder op het werk doet kan ze niet zomaar overdragen aan iemand anders. Vrij vragen is dus wel erg moeilijk. Ik ga het er nog maar eens met mama over hebben. Gezien het in het weekend warmer wordt denk ik dat ze in het weekend gaat bevallen. Misschien kan ik met de boer regelen dat ik toch een veldbedje neer kan zettenmaar gaat lastig worden.
We zijn ons er natuurlijk van bewust dat er wel meer dingen mis kunnen gaan.

).
dus ik kan altijd terug zien
Pauk schreef:Zo is het ieders keus hoe die met een drachtige merrie omgaat.

Stalbaas houdt ze wel goed in de gaten, maar er glipt nog wel eens wat tussendoor. Zo hadden we eens twee veulens in één nacht.
Het ene veulen werd opgemerkt en een paar uur later pas het andere veulen door een meisje op stal.
Maja, wie verwacht ook 2 veulens in één nacht. 
Die van mij zit nu op 314 dagen en nog bijna niets
Als ze in de paddock gestaan hebben is precies te zien waar zij en haar veulen gestaan hebben, die zijn regelmatig elkaar aan t kriebelen en dikke wolken haar dat er dan afkomen
Nou ja, straks maar eens even flink poetsen met die blokjes, regenpak aan ofzo
, want alles gaat idd in je kleren zitten. Vind de wasmachine weer niet zo leuk.
Heaven zit niet zo enorm dik in de vacht, die doet het hele jaar door of is het zomer met een klein herfstvachtje in de winter.