Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Wij vonden het al vreemd dat ze dat toeliet, dat haar veulen bij Neon aan het drinken was.
zijn er al geboren nu?? ik las dat er een paar aan t beginnen waren? 

Nicole288 schreef:Hier was het om 6 uur -10, duidelijk al kouder dan gisteren. Ik hoop ook dat het niet veel kouder wordt, -10/-12 is toch echt wel koud genoeg!
)
). Nu ook nog een laag stro op het vlas gedaan in de schuilstal....heb toch neit echt rustig geslapen. Vanmorgen zagen alle paarden er wel geweldig mooi uit!
quintusgl schreef:Littleroosy; heb ik iets gemist? is dit de merrie nu of een ander jaar (aangezien je de kleur en het geslacht al weet)

) 
in die bevroren wei stappen ze alleen een beetje (wanneer het hun uitkomt
) en de stapmolen is kapot..

Geweldig AlZawraa
Coloured schreef:Sofie (afstamming onbekend, zit fries bloed in) drachtig van een jonge Paddox-hengst, 31 maart 2009
water dat ik paar uur geleden had opgevuld bij de chinchilla's was alweer bevroren net, kon opnieuw beginnen 
. Hoef er niet uit voor het water vaqnavond...doet de boer omdat ie niet wil dat we 's avonds in het donker in het land staan met deze kou
Topper! (en het voelt al erug koud, net even met de hond aan de wandel geweest).