Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petraaken schreef:Hier ook de blije melding van de geboorte van een bruin merrieveulen (zonder aftekening). Mama had veel last van naweeën zodat de DA gisterenavond laat nog moest komen. Veulentje is geboren tussen 2130u en 22.30u gisterenavond.
besita schreef:sta dus lekker op n°1
met dag 354...we wachten geduldig af
kennis zijn merrie is trouwens bevallen van een hengstveulen op ...399 dagen![]()
potverdikkie schreef:Amandake fan harte joh!!
Ik had nog wel een melding van een veulen verwacht.........
cindybijl schreef:petraaken: gefeliciteerd!!! ben benieuwd naar foto's
Pauk: super! in 1 x drachtig?had je nog foto's van de combi?
Yashilha: leuk topic van Boe!
Pauk schreef:cindybijl schreef:Amandake: jaaaa!GEFELICITEERD!!! weer een hengstje, het zal mij benieuwen of je dit jaar ook nog een merrietje krijgt?!
Marlijn: gefeliciteerd mmet de mijlpaal!
pauk: succes vandaag met scannen, laat je het hier ook even weten? heb je foto's van de combi?
Combifoto's heb ik wel hoor![]()
Kyra, m'n eerste veulentje (Nu 5 jaar)
Is een Allacher x Marschal van de Klingelbeecke
(Haar moeder is Pauk)
x
Stakkato
(Standschütz x Amadeus)
Nieuwe hengst in NL, nog geen nakomelingen van dus Kyra's beeb zal de eerste jaargang zijn..
Denk dat dat het veulen wordt waar we het meest nieuwsgierig naar zijn..
Merrie nog nooit wat gehad, hengst nog geen nakomelingen.. Wat zal dr uit komen![]()
Kreeg net bericht dat die binnen een half uur hier is..
SunnyRainbow schreef:Ik vrees alleen dat ze dat op de IJslanderkeuring niet gaan waarderen als ik Áfram zou scheren...
Amandake schreef:Niet verwacht van Iris,met zo'n theezakjes van uiers ,maar toch bevallen om 05.58 uur van een hengstenveulen ,genaamd KILLIAN !
SunnyRainbow schreef:Krijgen jullie ook van die opmerkingen van mensen soms:' En, is het leuke er al af?'
Dan denk ik.. het leuke eraf? omdat hij groeit? het wordt juist steeds leuker.. ik kan niet wachten om te zien hoe hij uitgroeit, wat zijn uiteindelijke kleur wordt etc..