schrijf je dat er ook even bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
schrijf je dat er ook even bij
Ik heb tot 3 weken te vroeg meegemaakt en tot 3 weken te laat (dus van ruim 10 maand tot bijna een jaar)... Dus met 11 maand zit je meestal aardig goed!

cindybijl schreef:als het wiebrechtje is val ik van mijn stoel!![]()
Nicole288 schreef:whitney: Heeft ze wintervacht? Mijn paard voelde ook helemaal klam, het is ook onwijs warm ineens op stal, mss oncomfortabel door de warmte? Als ze gewoon eet en mest zal het verder wel meevallen?
Pletje123 schreef:Je zou toch denken dat ze em er nu bijna uit poept potverdikkie!
ShamalArabs schreef:ik doe niets aan de staart behalve goed doorkammen en insprayen met antiklit van te voren.
ik mag logeren op adres waar speedy moet bevallen.. en het valt in mijn mei vakantie dus hoop dat ze ook echt op die datum gaat bevallen..

hier werd vorig jaar het eerste veulen eind maart geboren en de rest in april, jaar daarvoor ook april/mei, zijn buiten geboren en altijd 24/7 buiten geweest. Ook regen genoeg gehad, als ze maar goed drinken kunnen ze daar prima tegen 
TabeR schreef:Marlijn: mooie foto, bevallen de merries eerst staande en gaan ze dan pas liggen?