Weer een bevalling gemist zo te zien... *zucht*
Ik ga maar eens even terugbladeren ..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimmes schreef:Hee,goed zeg Marije
Hebben jullie dat nou ook,dat het beeld van Grace grijs wordt en niet meer goed komt?
MarijeR schreef::# Macy staat er ook al op
Ja het is een lange lijst. Bijna onmogelijk om ze allemaal te volgen maar je moet ook erg je best doen om nu géén bevaling te zien
Kimmes, de cam van Grace wordt hier ook steeds grijs.
Ik vind het ook geen fijne cam om naar te kijken...
daantjuhhh schreef:ik mag van mam vragen of roelof een site voor mij maakt met een CAM zodat JULLIE de geboorte van mijn veulentje kunnen zien..
moek wel even weten wat t allemaal gaat kosten..
MarijeR schreef:daantjuhhh schreef:ik mag van mam vragen of roelof een site voor mij maakt met een CAM zodat JULLIE de geboorte van mijn veulentje kunnen zien..
moek wel even weten wat t allemaal gaat kosten..
Het duurste is het dataverkeer.
En reken vooral op veeeeeel dataverkeer.
1GB per dag zit je zo op als er alleen wat mensen van bokt mee kijken.
Zet je de cam op een Amerikaanse lijst (zoals die site met het alarm) dan kan je 2 of 3GB dataverkeer per dag rekenen![]()
![]()
![]()
![]()
Een gemiddelde site met abbo heeft 5GB per MAAND. De rest kan je dan bij kopen...
Ik heb de boel nu gehost in Amerika. Dat is een stuk goedkoper dan in NL.
Belangrijk is ook een host die stabiel genoeg is. Je hebt er weinig aan als het spannend wordt en je site gaat plat omdat er veel mensen tegelijk gaan kijken...
Op een eigen server thuis kan je het dan ook wel vergeten. Het ADSL lijntje zou hier gaan roken als een lontje...
gemske schreef:Marije! Wat een lijst zeg!
Maar ik heb je wel door.. net zo lang maken dat Macy er al bij kan
Citaat:Waar vind je nou steeds die updates voor Brandi?
Stephany schreef:Kimmes nog21 !!!!!!!!
Stephany schreef:Ha ha..Leuk..macy op de 1e pagina....schiet al op he Marije!
Ik zie Rudy ook nog staan, maar op de site staat dat Rudy en colt heeft.
Ik vind het overigens geen prettige cam om naar te kijken...nu zie Millie ook staan, maar nee...kijkt niet lekker!
Nado schreef:Mooie stills van Frosty. Net weer gemist natuurlijk....
Staat bij jullie ook de cam van Eclips stil ?