Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 16:14

elady schreef:
Even spieken of er al een veulentje was...nee dus.

Tyrza: Het schiet echt op. D'r buik verhuist naar achteren zo te zien. Valt me elke keer weer op. Hoeveel dagen loopt ze nu over tijd?
Dagje of 18?

Odessa: Al veranderingen?

352 dagen, dus reken maar uit Haha!

Normaalgesproken ligt haar draagtijd tussen de 328 en 330 dagen. Voor haar doen is ze dus ECHT flink overtijd.

Ondanks de progressie ziet het er alsnog niet uit dat het vandaag of morgen gaat beginnen...

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 16:19

even een klein vraagje
Lowara's uier heeft een geheel eigen leven namelijk. staat ze op stal, dan is hij ontzettend dik er opgezet. Staat ze vervolgens een paar uur op de wei, dan krimpt hij weer een stuk Verward
wie kent dit?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 16:19

Dat zie je wel vaker, komt omdat de bloedsomloop op gang komt.

Is een normaal verschijnsel Knipoog

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 16:21

@ Lowara
Dat is heel normaal vooral dat de druk er dan af gaat door de beweging en net als Tyrza zegt Lachen

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 16:24

Even weer een vergelijking Tong uitsteken

2 dagen geleden:
Afbeelding

Nu:
Afbeelding

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 16:33

Faniek schreef:
@ Lowara
Dat is heel normaal vooral dat de druk er dan af gaat door de beweging en net als Tyrza zegt Lachen

En het geeft ook aan dat het uier wel wat begint te 'werken' maar dat het nog geen echte uierontwikkeling is.
Als het weg trekt na beweging is het vocht/zucht. Zodra het uier na beweging vol(ler) blijft, is het echt het uier wat ontwikkelt Lachen
Vaak gaat dat ook geleidelijk en loopt een merrie steeds minder uier weg op de dag.

@ Tyrza, wat een mooie bescheiden tietjes heeft ze Haha!
Niet van die grote hangende (soms zelfs behaarde Bloos! ) dingen zoals mijn merries Clown

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 16:35

MarijeR schreef:

@ Tyrza, wat een mooie bescheiden tietjes heeft ze Haha!
Niet van die grote hangende (soms zelfs behaarde Bloos! ) dingen zoals mijn merries Clown

Het is ook een mooie bescheiden merrie *uche* Haha!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:11

MarijeR schreef:
Faniek schreef:
@ Lowara

En het geeft ook aan dat het uier wel wat begint te 'werken' maar dat het nog geen echte uierontwikkeling is.
Als het weg trekt na beweging is het vocht/zucht. Zodra het uier na beweging vol(ler) blijft, is het echt het uier wat ontwikkelt Lachen
Vaak gaat dat ook geleidelijk en loopt een merrie steeds minder uier weg op de dag.

aah nu snap ik het!
Ik zat al helemaal te bedenken hoe en wat! Want de paardenman ( ehm jongen Knipoog ) had gezegd dat zodra de voorkant vand e uier dik zou worden, en de ruimte tussen de tepels weg zou zijn, het niet lang meer zou duren. maar ja,ze krimpen steeds weer en groeien dan weer.

zoals mijn moeder al zei "dan blijft ze maar mooi op stal, blijven de uiers ook dik Clown

hoelang zal het nog ongeveer duren denken jullie? dit heb ik al

losse banden: Haha! check
uiers: Haha! check
slappe vulva: Haha! check
uitzakkende buik: Haha! check
melk : Boos! niet.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:22

@ Odessa: spannend!! Ik hoop echt voor je straks een mooi gezond veulentje hebt!

@ Iedereen:
Siena had net weer slijm uit de vulva! Weer in slierten, dit keer nog meer dan 9 dagen geleden. Onderaan begon de vulva zich te openen. Dat is nog nooit echt gebeurd. Ze stond er heel moe bij, elke keer gapen en haar ogen weg draaien, beentje elke keer verwisselen. Toen kwamen er andere paarden langs en werd ze weer heel actief, hinniken en rond blijven lopen. En net zoals net gezegd is, ze bleef toen echt de hele tijd van me weg lopen.
De uier begon ook meer te worden, die is ook nog nooit zo groot geworden als nu. Ik mag helaas nergens aan zitten, dus weet niet of er melk uit zou lopen. Krijg echt al bijna een trap als ik de banden probeer te voelen...
Op een gegeven moment was ik in de schuur gaan zitten en hoorde een 'soort van' plas lopen. Het was maar heel kort. Toen ik even later weer keek naar haar vulva, leek het net alsof de vulva naar buiten begon te drukken, je zag het roze binnenste van de vulva en iets grijs (een bobbel) kwam naar buiten. Nu 'knipperen' ze wel vaker als ze geplast hebben, maar toch niet 10 minuten later nog. Dus ik meteen naar huis gebeld, we stonden allemaal klaar. Toch gebeurde er niets in twee uur tijd. We zijn dus weer naar huis gegaan...ik ga over een uur voeren en zal daarna weer een update geven Haha!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:24

Wat ik er nog vergat bij te zeggen:
Toen ze zo moe erbij stond, leek het net of de buik onderaan veel meer begon te bewegen. Op een bepaald moment richtte ze haar nek ook heel hoog op en was het net alsof ze een voorwee had...ik denk dat ik na het eten snel weer op stal ben!!!
Knipoog

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:35

MarijeR schreef:
Hannelore schreef:
MarijR@ Wel fijn dat macy geen internet meer heeft. Aangezien mijn merrie ook niet zolang meer hoeft. Hoelang blijft macy bij de hengst? Ik de hengst erg mooi. Waar staat de hengst nu dan?

Macy staat nu bij Herman de Jong in Eefde om gedekt te worden door Mabnesscliffe Advisor.
Ik heb al zo'n mooie merrie uit die combinatie (uit '02) dat ik haar nog een keer door hem laat dekken nu hij weer in NL is Lachen
Kan ze altijd volgend jaar weer gedekt worden door Samson. Ookal heb ik hier zelf een hengst, betekent niet dat automatisch alles bij de eigen hengst gedekt hoeft te worden Knipoog

@Odess, houd de camera klaar he? Haha!

Nou ben benieuwd naar het veulen van macy van volgend jaar. Zo'n leuke hengst. Ook wel leuk voor mijn pony. Maar helaas ik fok maar 1 veulen. Maar bij zo'n hengst kriebelt het wel effe.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:36

Sjen ook spannend dus Haha!

Ben benieuwd Ja

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:37

Morgen zien we dus een foto van Odessa met een klein Odassaatje????? *LOL*

HM Jofamosa is de hele dag zowat iets afwezig. Zou ze zich voor aan het breiden zijn of Odessa geestelijke steun geven???? Haha!

Patoucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:42

@ Sjen; dat klinkt idd spannend, zal het nu doorzetten of houdt ze dit nog een paar dagen vol? dat water wat je hoorde lopen kan in elk geval niet haar 'water' zijn wat brak, want dan beginnen ze vrijwel onmiddelijk daarna met persen. Maar misschien plast ze gewoon vaak kleine beetjes? Dat deed mijn merrie ook als ze wat weeën had. In elk geval wel de moeite waard om haar in de gaten te houden, dit zou zo nog wel even kunnen doorgaan, maar als het ineens wel doorzet dan kan het ook heel snel gebeuren ineens! (was bij mijn merrie binnen een uur nadat ze echt 'verdacht' onrustig was) Mijn moeder wilde er graag bij zijn die had ook al de halve week bij ons tot diep in de nacht op de cam zitten kijken. uiteindelijk is het nog zo snel gegaan dat ze het toch nog gemist heeft...
Zoals ik al eerder zei, mijn merrie heeft wat Siena nu heeft een aantal dagen gehad. Maar veel langer dan het week gaat dit toch echt niet meer duren denk ik! Succes

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:46

Dank je wel Patoucha, ik hoop dat je gelijk hebt! Mij lijkt het ook dat ze dit niet weken nog kan volhouden, maar ja, misschien staat ze toch nog in telepatisch contact met Macy Tong uitsteken

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:47

Yippie, morgen hopelijk een miniDesje! Haha!

Ik heb rijfoto's van Vank en mij Tong uitsteken, zus vandaag meegesmokkeld. Met haar digi, want die van mij is toch ongeneeslijk ziek en balanceert nog steeds (of alweer eigenlijk Clown ) op het randje van de dood...
Maar die komen vanavond nog wel, ik ga eerst even eten Lachen. Ik heb ook nog een filmpje, iemand enig idee waar ik die kan uploaden?

Tyrza, voor haar doen is ze dan echt flink over tijd ja! Zo blijkt maar weer dat iedere dracht anders is Rolleyes

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:48

odessa@ Jeetje wat spannend nu zeg! Leuk een kleintje bij odessa. Ben eerg benieuwd. BLijf vandaag ook plakken aan deze topic.

sjen@ Grappig hoe je denkt dat het zover is maar toch blijkt het niets te zijn. Wat een energie kost het jezelf ook.
Misschien na het voeren?

Phiabink@ Nou hopelijk kan famosa beide zaken in 1 keer. DUS en odessa geestelijk steunen en zichzelf voorbereiden op haar snel komende bevalling. Want we willen nu toch wel een weten wat er in haar buik zit!

tYRZA@ Heel veel sterkte! Dit duurt toch wel erg lang. Of ga je voor de langste dracht van dit jaar?

Met mijn merrie gaat het prima. We moeten nog 9 dagen.

Uier : Een beetje theezakjes
Buik: ERG groot en bewegelijk, een stuk naar beneden gezakt.
banden: slap
Vulva: nog niets aan de hand

Dus bij mij duurt het denk ik nog wel even. mITS ZIJ vlak voor de bevalling d'r uier gauw vult. Heb geen macy boek ontdekt......mmhhhhhhh toch geen lange dracht. Nou wachten maar.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:54

@ odess: je merrie gaat het niet lang meer volhouden kan ik je garanderen Haha! waarschijnlijk heb jij morgen een veulentje om van te genieten!!

@ tyrza: Ze is weer gegroeid! en dat is duidelijk te zien zeg! Vooral die uier is Rond! Hyper!

@ sjen: dat klinkt ook wel erg ready! Haha! spannend hoor! Die slijm, dat geplas, niet aan de uier en banden mogen zitten en zich van je weg draaien, dat beloofd wat! Lachen

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:56

Tinne schreef:
Yippie, morgen hopelijk een miniDesje! Haha!

Ik heb rijfoto's van Vank en mij Tong uitsteken, zus vandaag meegesmokkeld. Met haar digi, want die van mij is toch ongeneeslijk ziek en balanceert nog steeds (of alweer eigenlijk Clown ) op het randje van de dood...
Maar die komen vanavond nog wel, ik ga eerst even eten Lachen. Ik heb ook nog een filmpje, iemand enig idee waar ik die kan uploaden?

Tyrza, voor haar doen is ze dan echt flink over tijd ja! Zo blijkt maar weer dat iedere dracht anders is Rolleyes

Leuk ik ben benieuwd Haha! Filmpjes kan je uploaden bij: www.zippyvideos.com Ja als hij niet te groot is tenminste Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:01

Sjen: Succes

Tinne: cowl...eindelijk..ikke ben heel erg fan (maar dat wist je al Haha! Clown Knipoog )

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:05

Hannelore schreef:
tYRZA@ Heel veel sterkte! Dit duurt toch wel erg lang. Of ga je voor de langste dracht van dit jaar?

Liever niet :s maar zoals het er nu uit ziet.... Scheve mond

Zal in ieder geval de langste Boktdracht zijn Tong uitsteken

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:33

Tyrza schreef:
Hannelore schreef:

Haha!

ik leef met je mee!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:44

Tigra nog geen veulen Slapen 10 dage overtijd alweer. zeker warm daar binnen. heel de nacht wakker gebleven. maar ze lag al zo rustig te pitten steeds dus ik dacht dat zal niet. ik lag om 1.15 in m'n bed en kom er net weer uit Dromen vermoeiend zo'n hele nacht wakker Slapen

Phiabink: ach de vervelende schopper
Kitty: ze word idd dik
Snoopy: gefeliciteerd! Wat een schatje is het echt lief
Patoucha: wat een leukerdje is het Lovers
Quirinake: leuk dat jongenspul! Leuke foto’s
Inglio: wat een schattige foto’s
Faniek: misty begint ook al steeds dichterbij te komen!
Annetje: mooi paardje. Ben benieuwd wat eruit komt
Odess: wat spannend zeg
Fnanne: wat een leuke tekening
Kelan: gefeliciteerd1
Sjen: wat spannend zeg. Jammer dat ze de nacht niet zo goed door kwam
MarijeR: leuke foto’s van copper, niet voor jullie te hopen dat hij/zij nog een maand blijf zitten
Tyrzo: hopelijk schiet jou merrie ook snel op.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:56

Tyrza schreef:
Hannelore schreef:

Moet ze Pride ook nog inhalen hou je dat vol Haha!?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:59

Hoeveel dagen was die? Lachen