Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
linda2008 schreef:Salantiga, mooie merrie! Die ziet er goed uit!
Vulina, tja als ik nog eens aan gif kon komen in NL........
Knolselder schreef:Ach zolang ze geen schade maken vind ik het niet zo erg. Vooral muisjes vind ik niet zo erg. Ik durf geen gif meer strooien, w1nt er zitten hier ook uilen, buizerds, wezeltjes, vossen,... en die zou ik niet willen vergiftigen. Ze helpen mij namelijk ook met de plaag
Caesar schreef:Knolselder schreef:Ach zolang ze geen schade maken vind ik het niet zo erg. Vooral muisjes vind ik niet zo erg. Ik durf geen gif meer strooien, w1nt er zitten hier ook uilen, buizerds, wezeltjes, vossen,... en die zou ik niet willen vergiftigen. Ze helpen mij namelijk ook met de plaag
Onze hond heeft recent een blokje gif op. Ze moeten echt veel en regelmatig eten willen ze er aan doodgaan. Gewoon goed neerzetten en dan is er niets aan de hand. Mijn vriend had de emmer open laten staan om de bakjes bij te vullen en de hond vond het wel een smakelijk hapje. Even langs de DA, laten braken en klaar.
Onze honden zijn overigens wel echte killers. Mijn herder vindt het machtig maar is niet zo slim, maar als hij ze ziet is het raak. Onze Cane Corso heeft echt een tactiek (die nog werkt ook!) Denk dat ze wekelijks wel 2 of 3 ratten wegvangen samen. Blijft mooi om te zien. Heb vorig jaar een rat gezien die misgegrepen werd en vanaf de grond de herder terug wilde aanvallen, bizar om te zien. Gelukkig griste hij de rat gewoon uit de lucht en was het alsnog gedaan maar die dieren kunnen dus echt aanvallen.
Caesar schreef:Onze hond heeft recent een blokje gif op. Ze moeten echt veel en regelmatig eten willen ze er aan doodgaan. Gewoon goed neerzetten en dan is er niets aan de hand. Mijn vriend had de emmer open laten staan om de bakjes bij te vullen en de hond vond het wel een smakelijk hapje. Even langs de DA, laten braken en klaar.