Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk morgenochtend ook alles weer mooi wit. 

)
maar beter wacht ik tot beter weer haha. 
nu weer op naar goede tijden 

wauw bijna 300 dagen, dat gaat goed
jij bent er al bijna! 

kks schreef:Hallo allemaal. Even een vraagje is jullie merrie ook een kattekop geworden naar andere paarden ? Onze mini roos kan er namelijk wel wat van de laatste tijd.

Silly1972 schreef:kks schreef:Hallo allemaal. Even een vraagje is jullie merrie ook een kattekop geworden naar andere paarden ? Onze mini roos kan er namelijk wel wat van de laatste tijd.
ooh hou op schei uit! ik ken mijn lieve merrie niet meer terug, ze staat nu zelfs te bokken in stal met de oren naar achteren richting de buuf, terwijl er een muur tussen zit
leuke foto's Faline
Bij ons is ze nog net zo knuffelig als altijd gelukkig.
Niets in haar (behalve soms een slopend veulen dan
) dat denkt van; 'joh rot eens een eind op!'
Maar zullen vast wel wat mensen op reageren daar!
En inderdaad een links ligger. Volgens dr. Pol zou het dan een merrietje moeten zijn 
Ook met poetsen verschilt het per dag. De ene dag vindt ze alles prima en staat ze heerlijk weg te dromen en de andere dag mag ik nog niet naar d'r wijzen. Dan staat ze me een partij moeilijk te doen met haar hoofd. Ik moet er altijd vreselijk om lachen 

Ik heb zelf nog met wildwouds nico willen dekken twee jaar terug.. (voordat ik erachter kwam dat ze al drachtig was
) Kort daarna was hij helaas feruind..
) maar we zijn halverwege omgedraaid, omdat vriendlief en ik bijna van de bok af vroren.. 

Ja dat mag na de hengstenkeuring haha