Het is idd een massage pad voor paarden. Hij geeft trillingen door, je kunt het vergelijken met een massage stoel.
Tara vond het heerlijk. Het is een best zware belasting zo'n dikke buik. Mijn stalgenootje is opgeleid tot paardensportmasseur en ik had dit gekregen van haar
ik heb trouwens wel een hengst in gedachten maar ben er nog niet over uit of hij het gaat worden.
Blackblaze cavallino
hannekebosch
Geplaatst: 10-02-15 22:32
wat een geweldige foto's zie ik voorbij komen,
MARIJE bij jou schiet het ook op, hopen dat er weer een prachtig veulen uit komt net als de andere twee.
NICOLE wat een mooie foto's wat voor kleur heeft jou merrie? ik kan het slecht zien op de foto's.
hier een ego berichtje. de merries doen het erg goed, danita is erg aanhankelijk en zonie ook voor haar doen.
zonie op 251 dagen (gister)
danita op 249 dagen (gister)
ik zal straks misschien nog wat uier foto's proberen te maken ( ben wel erg benieuwd of er al iets gebeurd. zonie was vorig jaar ook zo vroeg.)
hannekebosch
Geplaatst: 10-02-15 23:24
even snel uier foto's genomen. maar dit had ik toch nog niet echt verwacht
( sorry voor de slechte kwaliteit )
zonie 252 dagen
danita 250 dagen
wat vinden jullie ervan???
pretty
Geplaatst: 11-02-15 08:34
Ze zien er super uit Hanneke!
Mierela begint inderdaad hard te veranderen nu!
Ik zie nog mooie dikke buikjes en zelfs al beginnende uiertjes voorbijkomen!
En wat lees ik daar,ik denk niet dat cas het type is om grote merries te dekken,hij kan ocharme amper de grootste merrie hier de baas ,vandaar dat hij eind maart,begin april al hard mag beginnen te oefenen op die twee grullootjes hier..ocharme de alfa merrie van de kudde.. Zij wordt al jaren door dezelfde hengst gedekt,ooit geprobeerd met een andere en die viel ze gewoon aan,dat was echt oorlog..ik zal dus eens goed bedenken hoe ik het ga doen want ik wil mijn hengst nu ook niet in de vernieling,eerst uit de hand proberen denk ik dan maar,maar dat wil mevrouw liefst ook niet. Ik zie nu voor me dat we cas optillen om bij mevrouw de Fries te kunnen Ik heb ook al wel eens gefantaseerd over mijn grote merrie x 1 van mijn hengstjes,maar ik denk dat het daarbij zal blijven.
Poosje81
Geplaatst: 11-02-15 09:39
pretty schreef:
Ik zie nu voor me dat we cas optillen om bij mevrouw de Fries te kunnen Ik heb ook al wel eens gefantaseerd over mijn grote merrie x 1 van mijn hengstjes,maar ik denk dat het daarbij zal blijven.
Zeg dat maar tegen Aziza Ze mag van mij ook wel op gaan schieten, het moet er uiterlijk volgende week vrijdag toch wel zijn, anders wordt het heel lastig voor mij
jolandje
Geplaatst: 11-02-15 10:33
aziza lijkt er wel klaar voor, ben heel benieuwd naar het veulentje
ik zie nu pas je topic en het verhaal achter de dracht van aziza, dat heeft nogal wat voeten in de aarde gehad, het lijkt nu gelukkig goed te gaan, we gaan duimen voor een heel knap en gezond veulentje
Laatst bijgewerkt door jolandje op 11-02-15 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt
pretty
Geplaatst: 11-02-15 10:38
Haar lijf is helemaal klaar in elk geval! Maar je zult gelijk krijgen met jouw voorspelling.
Bummer Leonoor ,maar er zijn hengstjes genoeg hoor. Cas is maar een klein opdondertje met zijn 81 cm,dat zou hem nooit lukken.
Ik zag nog die massagepad,dat is ook handig zeg!!
Vieze modderige harige uierfoto van Nikita na een hele dag beweging.
Nog veel werk aan de winkel maar wel al iets vooruitgang bij de vorige
Al_Zawraa
Geplaatst: 11-02-15 10:42
Ja qua lichaam is ze er helemaal klaar voor, nu alleen die uier nog.. Van achter is alles iig helemaal slap, veulen kan er bijna uitrollen
Aziza ziet er ook al zo goed uit! Zal nou toch niet zo lang meer duren voor t veuelen seizoen echt op gang komt!!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 11-02-15 11:18
Wow Marije, dat is nog eens een flinke cup! Dat wordt cam staren straks! En als ik dat zeg ligt die kleine ernaast als ik de hielen licht.
Aziza maakt nog geen haast met de boobs.
En fokken verslavend? Nee hoor, totaal niet. Ik zou Neon 1 keer dekken op 3-jarige leeftijd, zodat ik op latere leeftijd altijd met haar kon fokken omdat ze al een veulen had gehad. Dat is gelukt, nummer 8 is nu op komst en ze wordt 14. Hengst voor volgend jaar ben ik nog niet over uit, ze wordt wel weer gedekt. Andere merrie wordt ook gedekt, 2 veulens is wel zo leuk.
Zo te horen, wat betreft verslaving, kan ik dus blij zijn dat ik een oudere merrie heb Eentje kan nog, meer word 'm niet meer.
ponyparadijs
Geplaatst: 11-02-15 11:32
Myrthee_ schreef:
Zo te horen, wat betreft verslaving, kan ik dus blij zijn dat ik een oudere merrie heb Eentje kan nog, meer word 'm niet meer.
En maar hopen dat je geen merrie veulen krijgt anders krijg je over 2 jaar al weer de kriebels hahaha
polleman
Geplaatst: 11-02-15 12:15
Bonnieaw gelukkig gaat het op de anderen stal beter, en jammer dat het niet meteen ging zo als je wilde,
sultan15 buik begint al aardig te zakken.
MarijeR wat gaaf dat ze zo rennen, en schiet op met misty word cam starten.
Ymor gefeliciteerd.
Robynn wat een gaaf oranje halster
Bonny_CT gefeliciteerd met je nieuwe hond ziet er leuk uit! gaat het goed? en wat lief zo als ze al bij je zit,
melanie20 Beterschap
Al_Zawraa merrie lijkt er klaar voor op de uier naar, misschien van het weekend word 12 graden met zon heerlijk en Valentijnsdag
wat een mooie buikjes komen er voorbij en beginnende tietjes wat leuk laat voorjaar maar komen, en wat leuk om te lezen hoe iedereen het gaat doen, hier was bedoeling dat Wings April half jaar land opging maar word waarschijnlijk uitgesteld of ze blijft toch thuis even kijken merrie vond het maar niks als wings weg ging, en wil niet te veel stress voor haar op laatst, maar misschien gaat het over paar dagen wel beter, ik zet nu eerst wings buiten daarna Bonita,
hahaha zie het al voor me ieder bokker tilt 1 been op van cas en zet het op de merrie
fokken verslavend nee hoor, Bonita doet het deze dracht heel goed met Wings ging er toen van alles mis dat mijn vader gisteren zij misschien dit jaar nog x dekken maar ik twijfel nog een beetje,
planning is wel om volgend jaar of het jaar de op Wings te laten dekken,
foto`s komen zo van Bonita
melanie20
Geplaatst: 11-02-15 12:17
zo marije!! word spannend!! ga lekker cam staren....
kom net bij de dokter vandaan.... heb oorontsteking... voel me mega broerd!!
fokken is idd erg verleidelijk... toch is het alweer 8 jr geleden hier het laatste en eerste veulen toen geweest...
heb gister ook nog tiet fotos gemaakt van lisa. ze is het erg zat....