wauw mooie dikke schimmel!en die van mitxa ook knap, beetje uier al.gebeurt er bij jou al wat Shamal?We hebben hier wel fotoshoot gehad dus ben erg benieuwd! Set was superrelaxt en Zen door de dracht dus die stond bijna te slapen
hoop dat je foto's nog wel wat zijn geworden Katja.Wow...Donna...Wat in vredesnaam ga jij op de wereld zetten?! een d-pony?
Gefeliciteerd met de beebs!!!Ik heb vanmiddag Mella en Noedel weer opgehaald!!! ben zó blij. Het lijkt met allemaal goed te gaan nu
Ik lees jullie kraampraat en kom helemaal in de stemming! Mijn merrie nu op 316 dagen!http://www.mijnalbum.nl/Album=D4GHMOCL#S4ZT3Q8X
Jeuhh CP dat is echt fijn genieten. Karin whowwwww wat tonnetjes rond..... ik ben heel benieuwd wat daar over twee maand uitkomt.SA pfft das wel lang wachten zo. Maar waarschijnlijk heb je je erop ingesteld als het altijd zo is.wordt vast weer een prachtveulen.
Ze veranderd nu snel! Beide uiers harsen en haar kont zakt in. Ze heeft ook een flinke plak zucht onder haar buik. Ik hoop dat haar navel het houdt!
Woogy schreef:jeej CP, hoe is andere dame thuis?Gaat ook heel goed gelukkig ik hoop dat we het achter de rug hebben nu.Leuk friesje met flinke buik
Hallo,Ik heb ook een dikke buike dame.Onze Diamond Pearl is vandaag 296 dagen drachtig van haar eerste veulentje.
Hallo,Ik heb ook een dikke buike dame.Onze Diamond Pearl is vandaag 296 dagen drachtig van haar eerste veulentje.
wat een mooie manen Jeej CP! we duimen ons suf voor je knappe buikkrampjes!Oeh maar dan wordt het dik spannend als de Fries aan het harsen is
nou nou...mijn heeft niet voor niets de bijnaam Pony Wil haar altijd roze verven en regenboogjes opplakken zodat ze er nog eens sooooooort van lief uit ziet
zucht vormt vaak plakkaten aan de buik van de merrie zucht is het vochtDie laatste is helemaal gaaf Katja!!
rond de melkklieren en op de buik. sommigen krijgen een plaat die vanaf de singelplek tot aan de liezen reikt. Oedeem is het geloof ik