Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
KootMiraDrum schreef:Is ze nu aan het wegkwijnen dan? Er zijn zoveel andere dingen die je met paarden kunt doen, heb je dat wel eens overwogen of wil je persé alleen rijden?

). KootMiraDrum schreef:Mijn paarden zijn totaal het tegenovergestelde, allemaal van die vreetgrage rustige aarde-paarden. Werken doen we amper, want in mijn hoofd zijn mijn paarden geen werkdieren (ligt aan mijn hoofd).
Het is niet mijn taak om het uit je hoofd te praten, ieder maakt eigen keuzes, en ik kan en mag niet oordelen, omdat a) onze paarden b) onze doelen en c) wij totaal verschillend zijn.
Komt tijd, komt raad. Niet te ver vooruit kijken, en gewoon genieten van haar en haar veulentje straks hoor, meid!
=====
Knappe Djessey!

En die is wat meer van het eten. Die zou het volgens mij niet erg vinden om zijn leven te moeten slijten op de weide.. Als die maar eten en vrienden heeft
Was het maar bij Wisper ook zo. Zag de wereld er een stuk rooskleuriger voor haar uit.. 

wjerbo_en_ik schreef:ook ik wil me graag even aanmelden.
mijn merrie Oxanne is 3juli uitgerekend van Spartacus!
ben benieuwd!
Suelza schreef:Anike schreef:Mel vandaag op 300 dagen
En nog steeds drachtig!!
Het vervelende van Rhino is dat ze 2-4 weken voor de uitgerekende datum verwerpen... Dus nu wordt t echt even spannend!! Duimen jullie nog meetot nu heeft t gewerkt haha
Gewoon positief denken en niet gaan doemdenken...
Over een maand loopt er gewoon een mooi veulentje in de wei