Voor t eerst buiten.. met oud halster.. de eerste dag bleef ze nog dicht bij mama... Wat is dat dan?? En eenmaal binnen was ze moe.. En viel in slaap.. Dit zijn foto's van eergisteren... morgen weer foto's van vandaag en gisteren..
@ melody, k denk dat je airborn bedoelde, die poste boven mij of onder mij.. k ben niet geweest..
hier wel verandering wederom bij pepper pepper heeft namelijk weer ietsje meer ''uier'' echt veel is het niet maar het valt heel goed op dat ze zeg maar helemaal uitzakken,eerst was het nog verfrommeld
Helaas, Farita had weer vers bloed aan dr muts.. temp wel nogsteeds goed.
kiepejanie
Geplaatst: 18-03-10 19:18
inowa schreef:
zie dat er nog steeds geen veulens zijn?
hier wel verandering wederom bij pepper pepper heeft namelijk weer ietsje meer ''uier'' echt veel is het niet maar het valt heel goed op dat ze zeg maar helemaal uitzakken,eerst was het nog verfrommeld
zo ik heb weer moed verzameld, short version: @ineke doe rustig aan @ maseike spannend (de vraag die ik had staan is ondertussen al beantwoord) @coldstar wat een droppie is het ook @mabon hij is bij Tal nog niet zo groot maar zal vast nog eind in de buurt komen. Vocht vasthouden is dr speciality Hmm zag nog een paar mooie dikke buiken voorbij komen.
verder weet ik het niet meer
oh ja: Tal is het nog niet zat, gewoon 3x aandraven/aangalopperen zonder dat ik het ermee eens was, en dan stiekum ook steeds harder. Dus als iemand langs de a4 een bol op korte pootjes zag met iemand erop die maar hoho, hoho riep dan waren wij dat!