Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

regina

Re: Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 18:42

heb weer eens foto's kunnen maken.

regina is vandaag dus 301 dagen, en eindelijk verschil te merken in de uier! vorige week zateradg was er nog niks met de uier en nu begint het toch al licht te ontwikkelen!!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

niet zo duidelijk, maar hier dr uiertje:

Afbeelding

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:04

September: met sjanty gaat het prima. Ze staat wel veel te slapen en aan de buik te zien is beeb lekker actief, wat sjanty af en toe al wel vervelend gaat vinden (bijt dan naar haar buik Ach gut ) Ik zal deze week weer foto's maken.
Met Florence ook alles goed? Ik zag je vraag over herdekken, ben jij dat van plan en zoja met welke hengst Lijst ?
Ik zit zelf te denken aan Le Matsjo Lachen .

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:09

Ik was vanmiddag in de bak bij de paarden en keek even naar de uiers van Blossom en wat ik toen tot zag! Ze had gewoon hars aan allebij haar tepels Verward
Nee!! Dacht ik. De nieuwe stallen zijn nog niet klaar, de cam staat nog niet op internet. De Birth Alarm die ik geregeld heb heb ik nog niet op gehaald, en ik heb niet eens opgeladen batterijen + de goede lens in mn camera! Bloos!
Tot ik nog een keer goed naar haar ueirs keek.. Het zijn gewoon echt theezakjes, ik kan het me niet voorstellen dat die bijna moet gaan bevallen. Ik snap ook écht niet waar die hars vandaan komt.. Waarom hars aan je uiers als ze niet gevuld zijn Blond
Blos dr uiers nadat ik de hars eraf had gehaald:
Afbeelding

Toen ging ik letten op haar gedrag. Normaal als ik ga poepscheppen zit ze me vreselijk te stalken. Als ik dan een onverwachtse beweging maakt gaat ze heel hard rondjes galloperen en scheten laten Clown Nu stond ze in een hoekje van de bak met haar ogen dicht te slapen. Het viel me gisteren ook al op dat haar buik zoveel harder is geworden.

*zucht* Het baasje is zichzelf duidelijk gek aan het maken Nagelbijten / Gniffelen Leuk hoor, een maidenmerrie waar de uitgerekende datum van onbekend is Lips are sealed

Ze zal niet de eerste zijn die zonder uier bevalt.. Maar dan nog, ik kan me het gewoon niet voorstellen!

Nouja, ik ga zo toch maar even de camera ophangen in de stal.

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:11

Pffff Marlijn, spannend zeg, ik weet uit ervaring (1e keer met Keeva) hoe het is om to-taal niet te weten wanneer het veulen komt ... kan behoorlijk stressy zijn Clown . Is er door een DA ook geen schatting gemaakt ?
Maar gauw de cam installeren dus, je weet nooit ... Knipoog

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:13

Het is voor mij ook niet de eerste zonder bekende datum.. Maar die andere hadden gewoon duidelijke tekens. Mooie buik, mooie uiers, hars en/of melk. Gewoon duidelijk Knipoog

Van Blossom is het dat we weten dat ze drachtig is.. Maar ze heeft echt amper buik Nagelbijten / Gniffelen

DA heeft geen schatting gemaakt, hij zegt dat hij niet kon weten wanneer ze uitgerekend was omdat het veulen naar onder zakt, dus je niet kan voelen hoe groot het is.

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:20

Dus je moet gewoon wachten ... en stressen Knipoog

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:22

Keeva schreef:
Dus je moet gewoon wachten ... en stressen Knipoog

Ja.. Leuk Lips are sealed

Maar toch denk ik dat die uiers eerst moeten vullen voor er een kind uitkomt. Tong uitsteken

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:23

Dat kan héél snel gaan ... Duivel Haha!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:31

Keeva schreef:
Dat kan héél snel gaan ... Duivel Haha!

Dát klopt! Gebeurt wel vaker, volschieten tijdens de bevalling Ja

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:31

*meelezer valt binnen*

Chub's uiers liepen pas vol na de bevalling.. Zondagmiddag harsdruppels, maandagmiddag een beebje en pas toen kwam de melk..

Sterkte en succes! Knipoog

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:35

Hoe gaat het met Chivas, Jacq ?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:38

Super.. Dat is al een heel stoere jongen! En Chub trekt lekker bij nu ze weer bijna hele dagen op de wei kunnen..

Wanneer kom je 'm bewonderen? Knipoog

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:43

jennyk schreef:
September: met sjanty gaat het prima. Ze staat wel veel te slapen en aan de buik te zien is beeb lekker actief, wat sjanty af en toe al wel vervelend gaat vinden (bijt dan naar haar buik Ach gut ) Ik zal deze week weer foto's maken.
Met Florence ook alles goed? Ik zag je vraag over herdekken, ben jij dat van plan en zoja met welke hengst Lijst ?
Ik zit zelf te denken aan Le Matsjo Lachen .

Florence gaat helemaal super Pling Cool

Raad eens over welke hengst ik denk??? Moeilijke hoor Tong uitsteken

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:52

xMargot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:31

mn paard is volgende week uitgerekend!

silketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:33

@faniek en katrienh: gefeliciteerd!!!
@thomas: whahaha coole foto Haha!
kabel van camera is verdwenen, niemand weet naar waar, die kabouters toch, dus voorlopig niks uploaden Boos!

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:11

is rosie altijd zo onrustig? ik heb de cam nu al een tijdje ingeschakeld staan en het valt me op!
misschien omdat er een paardje langsloopt?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:18

Nou vandaag weer naar Nianka geweest, ze heeft me bijna het licht uit de ogen geslagen.
Maak haar uier soms schoon met een babydoekje, puur om de ergste vuiligheid er af te halen.
Wou dat vanmiddag dus ook ff doen, maar zat nog niet aan de uier of ze begint te gillen als een speenvarker en te maaien (gericht) met haar achterbenen, t ging vlak langs mij..
Uier wordt wel goed dik al, kling wordt slap en de buik staat op ontploffen Nagelbijten / Gniffelen

merel1618

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:08

faniek gefeliciteerd met je meisje lekker ding hoor Vingers aflikken
wie is de vader?

verder zie ik geweldig mooie buiken en uiers voorbij komen ,
en hier en daar wat theezakjes Clown

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:23

Upona gaat wel iets vooruit. De harsdopjes zijn weg, geen melk, maar de uier is wel groter. Kling is opgezet en de staart heeft bijna geen weesrtand meer, zou dus best eens op kunnen schieten.

Ik heb daar nog nooit eerder op gelet, hoe zit dat met die weesrtand in de staart. Kan dat ook weer terugkomen of is het echt een teken dat het steeds dichterbij komt?

Ga er vannacht maar een paar keer uit om te kijken, ik heb ook geen idee of ze vorige keer melk heeft laten lopen, weet dus niet of ik daar op kan wachten.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:53

Ik heb dezelfde staartvraag als Nicole288.
Mira's uier steekt haar middelvinger op en zegt "bekijk jij het maar, mamma Naat, ik ga geen vooruitgang tonen" Boos! ! D'r achterhand daarentegen is flink in ontwikkeling, en toen ik even met haar staart bezig was tilde ik die op aan de staartwortel en kreeg bijna geen weerstand! Schrok me rot! Kling is niet veel van te zeggen, is het ene moment lang en slap, en het andere moment strak en half zo groot.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:19

Hollybollie; je dame ziet er toppie uit zeg!!
Lekker buikje al!

Faniek; geweldige foto’s van Myosotis!! Ja ik krijg ook helemaal de veulenkriebels nu haha
En ik moet toch nog echt ff geduld hebben!

Mikkee; vervelend dat er nog steeds geen beeb is.. hopelijk snel!!

KMD; alarm al helemaal geïnstalleerd, alles is dus klaar voor de grote bevalling Haha!
Spannend!!! En ook al behoorlijke vorderingen bij Mira!

Amandeke; vals alarm.. jammer, maar toch wel vorderingen.. mss vanavond?

Shayla; he je dametje laat je wel lang wachten zeg. Wordt vast zo’n knap veulen dat ie nog niet helemaal af is haha. Of hij moet nog ingekleurd worden Knipoog

Lucas; ook al vals alarm, maar wél hars. Kan vast niet lang meer duren!

Frenia; beide hele mooie mannen zeg!! *kwijl*

Katrienh; mooi dametje is het zeg!!

Regina; idd al wel wat uier. Spannend! En ook al een heel eind op weg!

Jennyk; beebje dus behoorlijk actief.. arme sjanty!

Marlijn; lijkt me idd heel erg irritant als je niet weet wanneer ze uitgerekend is. Ik zit nu al te stressen, laat staan als ik geen dekdatum zou weten Knipoog
Maar dus hars…. Spannend!!!!

Chubby; ik kom gauw weer eens kijken bij je knappe stel Haha!

Dreeke; lekker buikje heeft ze al zeg!

Avelien; oei, oppassen hoor! Maar wel een teken dat het eraan zit te komen. Spannend!

Nicole; geen idee eigelijk. Maar zit er ook aan te komen dus. Ben benieuwd! Misschien ook wel vannacht dus…

M'n vader is vandaag nog ff bij Darlah & Shak geweest. Uier van Darlah ontwikkeld zich snel maar gaat waarschijnlijk toch nog wel eventjes duren. Banden zijn bij lange na nog niet slap (zelfs die van Shak zijn slapper Knipoog ) en uier kan volgens m'n paps nog heel wat voller.

Wat wel grappig is, is dat ik een tijdje terug een helderziende gesproken heb en die zei meteen dat Darlah op 6 april gaat bevallen. En dan Shak weer een hengstveulen krijgt (en geen makkelijke Nagelbijten / Gniffelen )
Ik ben eigelijk helemaal niet zo zweverig enzo, maar alles wat ie gezegt heeft is al uitgekomen.. dus ben benieuwd offie gelijk heeft wat betreft de dames Lachen
Laatst bijgewerkt door Kytha op 24-03-07 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:26

we gaan de avond weer in, geen veranderingen. Steeds grotere hars druppen en verder nix. Morgen wordt het mooi weer, dus het mag hoor Korn!!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:32

_Marlijn, zal ik je dan helemaal zenuwachtig maken door te zeggen dat mijn merrie tot 2 keer toe geen enkel teken heeft gegeven en geen uier heeft gehad? Die is tijdens, na of vlak voor de bevalling pas gekomen, dat weet ik niet, want beide keren hebben we het dus ook compleet gemist. Tong uitsteken

Frenia, mooie hengsten! Persoonlijk vind ik Curran de mooiste, mooie aftekening, uitstraling en het hoofd vind ik veel mooier.

Amandake, stressnacht vannacht?

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:21

Fijn Neon, heel fijn! Hoe verwacht je nou nog dat ik rustig kan gaan slapen? Haha!
Ik mag niet gaan waken van mezelf Clown Als ik dat ga doen, weet ik zeker dat er over een maand nog geen veulen staat Nagelbijten / Gniffelen