Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En bijna je eigen merrie veilig
. Hoe is het met je merrie met placentitis?
ik ben totaal niet thuis in de wereld van die hengsten. Heb je een foto van de papa?
). Lekker harig dus en geen kou. Enige nadeel vond ik dat het een maand later pokke warm was en Nelis dus stond te zweten als enige 

nu kan het echt heel snel gaan hoor. Nova ging van lege thee zakken naar bevallen in 2 weken 
Groovy vond ik ook nog wel leuk.
dus veel volk over de vloer, alle normale dingen die moeten en een merrie die op knappen staat.
zo benieuwd wat Bailey aan het bakken is. Ook heel erg benieuwd naar het energy veulen
maar is ook een grote merrie.
geen veulen en uier lijkt nu ook minder

corinadrenth schreef:Ik heb een vraagje.
Wij hebben een pony op de kraamstal, welke vorig jaar geen uier had met veulenen en dus ook maar nauwelijks aan de melk kwam. Veulen is helaas na een week alsnog overleden na alle inzet.
Nou is ze in mei uitgerekend, kan haar nu nog niet vollop op merrie brok zetten omdat ze rijk gevuld is zegmaar. Maar waarmee krijg ik straks eventueel de melk aan de gang mocht het weer zon gezeik worden als vorig haar uier. Domperidon werkte niet
mooi veulen!