Sparky hier zijn ook alle vliegen ineens wakker geworden….. Hier staan alle merries onder een vliegendeken met vliegenmasker want ik woon in het bos en is echt niet te doen, nu al…..
Wat is die kleine van je leuk zeg wat een heerlijk koppie!
Hahaha leuk die vliegen verstop foto’s
Neon Blijft apart he dat we zo ons best doen voor een kleurtje en dat we er dan 1 met zo weinig mogelijk wit krijgen…..
Balko gefeliciteerd met je dochter!
Ual na jou bericht is Revi nu ook dag en nacht naar buiten hoe oud is die van jou nu? De andere 2 zijn nu net 3 weken en met zo veel regen voorspeld (wat niet echt lijkt te vallen hier maarja) stel ik dat denk ik nog even uit die mogen ‘s nachts nog binnen spelen!
Olga wat fijn dat ze een goed ei had nu hopen dat je een mooi en gezond veulentje krijgt volgend jaar.
Ladonna beterschap
FF wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad!
Dakario waarom is Valencia te verkoop? Meestal is dat vrij logisch je kan niet alles houden maar als je er helaas bij zet vraag ik me het toch af…
Tamarant was speelt Red heerlijk met zijn skippydier
Floripori wat is die gaaf zeg wow, volgens mij is je navel gewoon goed hoor als hij niet lekt of nat is maakt het uiterlijk niet zo veel uit. Is in ieder geval geen navelbreuk dat ziet er heel anders uit!
Kabayo wat vreselijk van je hond, was dat de hond die steeds op al je fotos bij de paarden te zien was? Heel veel sterkte!
Huisje Gefeliciteerd! Wat een leuk stel samen met hun kopietjes
Fotsy sterkte!
Selene Gefeliciteerd! Wat een leuke kol/bles.
Chrisssy ik zou haar lekekr thuis houden
Naat wat een leukerd met ze mooie blauwe halstertje!
Miekies wat een knapperd ook zeg wel ondeugend koppie hahaha
Riv spannend hoor de 2de al weer bijna aan de beurt ze is mooi rond! Hoe moet jij straks toch gaan kiezen…. Heb je op voorhand al een voorkeur welke je wil houden? Heeft een veulen van 1 van de 2 merries sowieso al een voorsprong of gaat het om geslacht of ga je puur voor karakter?
En die baal hooi foto hahahahah geweldig!
Mer1980 gefeliciteerd met je drachtige merrie!
Sparky die van jou oefent vast op de piaff.
Ennasil kan me wel voorstellen dat ze die opmerkingen van niets wetende moeders zat zijn maar wel slecht dat ze dat zelf niet in de gaten houden!
Tamarant ik haal die van mij nog helemaal niet ui elkaar hoor ik merk wel dat de veulens nu steeds vaker zelf naar stal lopen en daar staan terwijl mamma nog op de wei staat dus die regelen het zelfstanding ook wel. Ze zijn nu nog zo afhankelijk van elkaar wordt straks vanzelf minderk…
Ashley Ik zou zeggen dan die zwart is maar vind het ook lastig die veulen vachtjes!
Ciocolato Die van jou is ook al echt groot zeg heb jij haar als is gemeten ben benieuwd hoe groot ze is, heb ik mooi vergelijkingsmateriaal voor Revi omdat ze van de zelfde dag zijn! (Ik zal Revi morgen ook is meten, nog nooit gedaan)
Kathleen Gefeliciteerd met je boerderij, wat heerlijk!
AM wat een mooie verrassing.
CP Gefeliciteerd! Wat een heerlijk filmpje dat hij zo wil drinken hahaha geweldig!
Janinevv Gefeliciteerd, wat een heerlijk koppie!
Macavityl Nee helaas is de diarree van reus nog steeds niet over ondertussen heeft hij nu al 13 dagen diarree. Ook al een Diarsanyl spuit over 3 dagen verdeelt gegeven (gister laatste spuit) op advies van de dierenarts…. Maar ben er nog niet van overtuigd dat het echt geholpen heeft. Vandaag wel eerste dag dat zijn kont niet vies was maar weet niet of dat aan de berg vaseline ligt die ik erop heb gesmeerd of dat er echt vooruitgang in zit. Hij heeft ook al 2 dagen geen poep meer op de muren gespoten maar er liggen wel echt natte koeienvlaaien op de grond dus ben er nog niet echt van onder de indruk…… Gelukkig is hij nog zo fit als maar kan en gaat hij nog steeds 100km/h door de wei dus zal wel goed komen. Ik kijk het nog even aan of het nog verbeterd door de Diarsanyl zo niet stop ik er nog een ontworming in en als ook dat niet helpt ga ik de mest maar is goed laten onderzoeken.
Immii Wat is je veulen leuk zeg en wat een klote nieuws over je merrie……. Sterkte!
Marryanner wat vind je man van de roze stal (is aan huis neem ik aan) hahaha die van mij ziet me al aankomen 
Jacky zo schattig mama lekker oppassen!
Laatst bijgewerkt door DDDara op 14-05-21 22:39, in het totaal 3 keer bewerkt