Kabayo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Muronia schreef:Gooiske lief dat je je er zo goed mogelijk over ontfermt. Hopelijk komt het veulen gauw en gezond op de wereld.
Mijn merriestal is straks 3.5 bij 4.5 meter. Lijkt me een prima maat eigenlijk.
Ik heb het veulen een massage gegeven vanmiddag. Mams to be een lekkere poetsbeurt gegeven. Ze kijkt zo lief achterom naar haar buik als ik mijn hand daar even neerleg om te kijken of ik iets kan voelen. Net of ze weet dat haar baby daar in zit.
Neonlight schreef:Als de foto's via de bokt upload geplaatst zijn kun je ze zelf verwijderen, zie https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_ ... laatsen.3F
Jacky84 schreef:Fotsy wat een mooie appeltjes? Wat voor paardje heb je? Ook een quarter?
Gooiske mooi om te horen hoe de merrie je vertrouwd!
Janine mooie bolle buik! Hoeveel dagen is ze nu? Kan het allemaal niey onthouden
Sunnyhorse wauw, mooie tinker! Hoever is ze?
Luutje haha, past niet meer op de foto! Ik ga straks eens kijken of zo'n foto met mijne nog lukt
Hier vorige week gelezen hoe je het veulen kan voelen, wat prachtig is dat. En zo herkenbaar, na 3 eigen zwangerschappen . Toen ik het voor het eerst voelde kwam ik helemaal blij in huis, zittend op een roze wolk
Afgelopen zaterdag mn laatste les gehad voorlopig, ze is niet meer vooruit te branden. Reed al tijdje zonder zadel. Ik stap en jog alleen nog, maar de gang is eruit..... dus lekker met verlof en alleen stap buitenritjes nog.
Tot hoe lang konden jullie je merrie bij een vorig veulen nog rijden? Ben wel benieuwd naar ervaringen.