Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dustinlover schreef:Kabayo als de dierenarts er keer is toch laten scannen. Misschien schik dracht ofzo misschien?
Lekker zo'n droge wei! Hier ook mooie droge stukken erbij maar ook zeiknatte.
niet naar gevraagd
ik vind het ook een drachtig buikje maargoed ik ken je merrie verder niet natuurlijk.
Ben benieuwd naar je fotos van de week.
pretty schreef:Ik zag gisterenavond op de camera weer een grote rat op Lisa haar rug dansen.![]()
2 jaar terug ook al. We zetten alles zo goed mogelijk weg van voeders maar in de stallen zelf vinden ze altijd wel wat natuurlijk. Het verbaast me dat die paarden er gewoon niet op reageren als ze op hun rug springen/afspringen. Waarschijnlijk zijn ze het zo gewend. Bah.
ik maakte mij daar erg druk over, maar met alle sloten hier, ik kan dat echt niet voorkomen
Alleen in het hooi en de mest zit al genoeg voeding voor die gore beesten.
Nu is het al lang geleden.

zit nog goed in model 
, Glowy moet ik altijd heel goed in de gaten houden, ze krijgt wel een flink uier , maar verder merk ik er niks aan, en ineens gaat ze liggen bevallen, ze doet dat tot nu toe graag binnen, vorige keer was ze net tot de drempel gekomen, lag zij net binnen en veulen ( breeze) net buiten
als Glowy moet.... dan moet ze