Hier binnenkort ook een zwangerschapsshoot, leek me wel leuk! We hebben hier een heel veld vol paardebloemen die zijn niet zo hoog hihi.
Ja grappig is dat hè Cynthia! Heb bij Fi ook zoiets haha. Hopelijk doet Nina het net zo goed!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Crines schreef:Sterkte Kelly! Ik hoopte echt voor je dat het deze keer wel goed mocht gaan![]()
![]()
Gelukkig is je merrie wel in orde. Even een pluim voor Vulina daarvoor![]()
Op hoeveel dagen zat ze toen het mis ging?
Welkom Jenni Boy. Ik ben ook wel benieuwd naar deze combi. Die Barock pinto spreekt me in ieder geval wel aan. Ook al ben ik niet zo'n fan van het stamboek/'ras'. Hoeveel schelen ze precies van maat?
Ik heb namelijk ook een merrie (drachtig voor 2018) waarbij het verschil in maat enorm is (zij is 1m52 en papa is 1m69).
Verder zag ik ook nog een foto voorbij komen van een uier die bijna ontsploten isBij Esquina begint het ook in de buurt te komen bij zoiets
(dag 329)
Woogy, wat doe jij toch hilarische uitsprakenpiemelponies
![]()
Ik zou ook net denken dat bij de meeste rassen merries meer in trek zijn, ook voor de verkoop.
Bij de PRE's twijfel ik daar wel aan. Zoveel merries zie ik niet te koop staan en meestal spreken ze me dan nog totaal niet aan. Dus krijg ik de indruk dat er sowieso veel meer hengsten/ruinen gevraagd worden. Dat klopt wrs wel, maar ik denk dat de ingevoerde paarden bijna uitsluitend mannelijk zijn. Dus misschien compenseert dat wel.
Crines schreef:Welkom Jenni Boy. Ik ben ook wel benieuwd naar deze combi. Die Barock pinto spreekt me in ieder geval wel aan. Ook al ben ik niet zo'n fan van het stamboek/'ras'. Hoeveel schelen ze precies van maat?
Ik heb namelijk ook een merrie (drachtig voor 2018) waarbij het verschil in maat enorm is (zij is 1m52 en papa is 1m69).