Kel2004 wat moet jij geduld hebben zeg. Maar net wat je zegt er zit verandering in.
Vanmiddag voor het eerst sinds maanden fien op de wei gelaten. Gelukkig ging het goed. Na 2 uur wilde ze weer na binnen dus heb ze maar weer op stal gezet. Wel draagt ze haar staart erg scheef al de hele dag.
Luna je rekent maar 300 dagen? Mag ik vragen waarom zo kort?
Angelpam, pffff hart in je keel denk toen alles de wei opging? Hier zouden ze afgelopen zaterdag maar ging ivm het slechte weer niet door. Nu gaan ze vrijdagavond voor het eerst even een uurtje. Maar eigenlijk hoop ik dat ze stiekem bevalt van te voren hihi
Jeetje Kel wat een geduld moet jij hebben zeg. Moet wel een super mooi veulentje worden, ze zet nu nog alle puntjes op de i
C2012
Geplaatst: 19-04-16 15:43
Hoever is jouw merrie Kiki?
Amai zo lang al Kel. Kan je het veulen er wel uit kijken.
Luna2006
Geplaatst: 19-04-16 15:45
Kel2004 schreef:
Luna2006 schreef:
Kunnen ze inderdaad niet zien..
Marley 272 dagen, nog 28 te gaan
Is 300 dagen niet veel te vroeg?
Op 300 dagen zijn ze veilig bij mini's.
@Kiki: 300 dagen tot veilig reken ik wat daarna bij komt is handig
Dat ziet er uit als een lekker ontspannen middagje knolselder. Lekker in het zonnetje.
Ik had gemist dat het om een mini ging Luna. Is jullie 300 dan onze 335 of onze 320?
BianCatjee
Geplaatst: 19-04-16 17:09
Arianne gefeliciteerd!!
Ohh rianne spannend!! Succes, probeer vooral rustig te blijven. Grote kans dat ze wacht tot het rustig is op stal zet hem op anouk!!
Knolselder wat een leuke naam heb je bedacht! Ben je goed in namen bedenken? Weet je nog een paar leuke met een M mijn lijst namen is er nog helemaal niet en de tijd begint toch wel te dringen
Er komen weer een hoop dikke tieten ( ) en knappe paardjes voorbij!! Pff en wat een lange draagriemen zeg.. gaat iedereen over tijd ofzo