tja..........wat moet ik daar nu op zeggen?? Rare merrie. Durf geen uitspraken meer te doen haha. Een super beestje van "hoe nemen we de mensen in de maling".
Vanaf morgen ga ik haar wel pijnstillers geven, want (naar mijn opinie) heeft ze wel echt pijn. Hoop dat ze dan ook iets meer gat eten, want ik hou straks een skeletje over zo...
Ik heb ook nog geen namen. Moet maar eens gaan zoeken. Ik heb geen beginleter, wel zelf een thema en dan is muziek haar fokker deed dat ook en wou het voordzetten, mensen nog leuke namen met dit thema?
Ik heb vandaag weer eens foto's gemaakt, helaas is de kwalijd niet helemaal, wand os met mijn telefoon gemaakt wand mijn fotocamera is stuk helaas. Hier de foto's za is vandaag 228 dagen drachtig...
xenah bevalt in belgie, dus daar hoeven wij niet voor te waken Shanaia heeft helemaal nada noppes niets aan uierontwikkeling (velletjes met dopjes er aan, niet eens lege theezakjes nog), dus ik denk dat die nog wel even op zich laat wachten..
Yashilha heeft al aardig uier,maar dat heeft ze al vanaf het begin eigenlijk Het loopt nog wel terug als ze op het land gaat,maar niet meer helemaal Ik heb ook de indruk dat ze de dracht nu zwaar gaat vinden Ze is erg rustig en op het land staan heeft ze al helemaal geen zin meer in Maar het gaat nu natuurlijk ook opschieten Is dat bij jullie trouwens ook dat het veulen meer aan één kant ligt? Bij Yashilha zie je het heel duidelijk,vanaf het begin ligt het veel meer rechts
Potverdikkie: de spannende dagen tikken nog door lees ik. Zo ga je je wel niet vervelen he (geintje) nog maar eens veel succes gewenst met de aanstaande bevalling.
conejo: bedoel je dan namen als verdi, vivaldi? of namen uit liedjes, of uit titel liedjes? wel een leuk thema!
het liefst wil ik voor mijn veulen een ierse, noorse of finse naam, maar dingen als jongens namen voor merries of kyra, félien enz. vind ik ook wel mooi. maar wel moeilijk onze fret heet namelijk Jéowyn, onze kat heet Arwyn en ik wil ook nog eens dat het leuk klinkt bij Sylke
ach, ze vuilen nog een aantal dagen na, oud bloed, slijm e.d. Als alles incl. veulenhengstigheid achter de rug is dan wassen we in 1 keer alle troep er gewoon even uit.
hier gaat er straks wel een vlecht in, omdat dit voor haar de eerste keer is, dan kan ze vast wennen dat er iets tussen haar benen bungelt en bijkomend voordeel is dat de staart schoner blijft