@ Faniek: Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! @ Amandake: Spannend he, en ooo wat duurt dat wachten lang. @ Iedereen met een mijlpaal: Ook gefeliciteerd!!
Ik vind het nu ook al wel spannend worden! Hier nog ongeveer een weekje voor de eerste gaat..... @ amandake: Ik ben benieuwd wat het vandaag voor je wordt!
Hier nog steeds niets Wel weer veranderingen. Uier is nog voller aan het worden en gisteren avond had haar kling een andere kleur dan normaal (veel rozer / roder) , het kegelen is weer gestopt....die knol maakt me echt gek !
Ze loopt nu lekker buiten met d'r grote vriendin Net samen even lekker gek lopen doen , galopperen , bokken noem maar op. Nu afwachten of beebje het ook mooier weer vind en er eindelijk eens uit gaat komen.
Laatst bijgewerkt door Shayla op 24-03-07 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Super harsdoppen eraan, maar nog geen veulen. Heb haar maar weer buiten in de wei gezet, kunnen de dikke (zucht) benen een beetjes slinken. Ik heb wel medelijden met haar.
Dunbrody is overigens 1m42 en 4 jaar oud, 151 punten, 1ste premie, beste 4jarige zwart sabino (dus stekelharig maar dan extreem, waardoor hij blauw lijkt, dat witte hoofd komt ook door de sabino, denk niet dat hij splash draagt: gen volledige of gedeeltelijke maanogen)
Curran is 1m48, zwartbont (:+) en ik heb het gevraagd maar ben het niet meer zeker, ik dacht 7 jaar oud.
Uier is na een week geleden ineens heel strak te zijn geweest iets verslapt en de hele week stabiel Het kriebelende ongeduldige gevoel begint hier langzaam toe te slaan, zal je zien dat ze 6 weken over loopt
Blijf die dunbrody echt geweldig vinden hoor. Mysterieus getekend en toch een hele betrouwbare blik. (maargoed, kijk er naar van: Vind ik m mooi om te zien, niet qua bouw)