Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarijeR schreef:Tijd voor nieuwe uierfoto's?
(moet toch wat om het interessant te houden, Macy werkt niet mee...)![]()
![]()
Het is trouwens opvallend hoe het haar de laatste dagen ineens los laat rondom het uier.
Dat was vorig jaar ook vlak voor het veulenen
FennekeR schreef:Goh Marije dat lijkt niet meer op de theezakjes van een paar weken terug!
TheSam schreef:MarijeR schreef:
![]()
![]()
![]()
*zet IP ban op de cam voor TheSam*
Hahaahahah, nee hoor... laat haar maar de 22ste bevallen![]()
Of voor jouw gezondheid: VANNACHT!!
Please geen ban![]()
![]()
FennekeR schreef:Ok, dan is het goed Faniek, wilde ik ff checken!
Faniek schreef:FennekeR schreef:Ok, dan is het goed Faniek, wilde ik ff checken!
Maar ik ga nu wel rijden
Zet het progje wel aan met opnemen
cheyenne01 schreef:he faniek ben net door steenwijkerwold gereden, geen dikke paardjes gezien, waar zit je ergens?
TheSam schreef:Staat de cam van Sabrina nou stil of kan ze als standbeeld poseren??
cheyenne01 schreef:@faniek......heb je toevallig je land tegen het dorp aan?
en wat staat er allemaal in dat land?
Faniek schreef:Heb foto gevonden weiland tegen huizen:
En we wonen dus aan doorgaande weg door St.wold
TheSam schreef:Hihi Aniek... als je die foto snel bekijk lijkt het alsof die Haf zweeft!
TheSam schreef:Hihi Aniek... als je die foto snel bekijk lijkt het alsof die Haf zweeft!
TJTlover schreef:heej,
ik hou het niet meer![]()
![]()
![]()
mn zus gaat vandaag goed voelen(vlak voor de uiers, en waar als het goed is de rug van het veulen ligt), en ze gaat voor de lol zwangerschaps test doen(als ze pis op kan vangen). En ze is bijna bij de paarden....owwwhhhh, ik ben echt vet zenuwachtig, ik weet niet waarom, maarja....
Citaat:@faniek, jij bij mij of ik bij jou? de mijne gaat eerder als ze tenminste dat veulen er ooit uitgooit
Faniek schreef:Citaat:@faniek, jij bij mij of ik bij jou? de mijne gaat eerder als ze tenminste dat veulen er ooit uitgooit
Ik keer bij jou en jij keer bij mij dan maarDOEN WE
@ Cheyenne cody is aan het verhuizen moet je even andere mod pben bijv. Chica (die doet volgens mij ook veel @ kraamstal)
THANKS GA IK PROBEREN
Ik ga even rijden met mijn niet drachtige hafbruger