Heb er zon zin in maar vind t echt doodeng. Nog last minute tips?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neonlight schreef:Arianne, gefeliciteerd! Wat een stiekemerd!Kel2004 schreef:Mag ik hier even grof inbreken?
Komt/Is er een langste dracht topic? Geloof dat ik daarin wel voor ga komen
In de openingspost staan wel de langste DB-topic drachten. Er is nog iemand die al enorm lang wacht (365+ zit die ook), maar volgens mij span je met 372 dagen nu wel de kroon.

Elmars_Floor schreef:Pfff 372 dagen... wat een engelen geduld moet je dan hebben
Heb ik dus echt niet meer hahahaha. En het is een maiden dus alle opties stonden nog open en dus al 6/7 weken in spanning
Kel2004 schreef:Mag ik hier even grof inbreken?
Komt/Is er een langste dracht topic? Geloof dat ik daarin wel voor ga komen

Elmars_Floor schreef:Pfff 372 dagen... wat een engelen geduld moet je dan hebben
Heb ik dus echt niet meer hahahaha. En het is een maiden dus alle opties stonden nog open en dus al 6/7 weken in spanning
[/quote]
En ik zat dus nog in de auto 

Gisteren was er weer kraamvisite en Roos was zich aan het uitsloven achter haar veulentje uit, zo'n mooi gezicht dan! 
Hopelijk nog een paar rustige nachten of gewoon een veulen!!
Hopelijk doet ze het snel. Zo overdag is zeker mooi 

Tinniie schreef:Hier dag 368.. En ik vrees dat het nog even duurt, ze doet maar kalmpjesaan met haar uier. Is jou merrie er verder klaar voor?
nu 11 dagen overtijd , flehmen doet ze vandaag wel wat meer maar verder nog rustig.