Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bonnieaw schreef:gefeliciteerd met de nieuwe hummeltjes! Mooie foto's weer.
Ik ben al rustig opzoek naar een opfok, weet iemand iets in Gelderland? Mag ook over de grens, liefst op max 50 km van Duiven.
De Lindehoeve staat al op de lijst om te bezoeken. Ik wil dat ze het hele jaar buitenkomen, zomers natuurlijk op het land. Enig toezicht vind ik ook wel belangrijk. 125euro/maand vind ik in de winter eigenlik wel genoeg, maar als het een wereld plek is wil ik hier nog wel in schikken.
Zo te horen zal Jazzy wel eerder gaan, Wish heeft de vorige keer 347 dagen gedragen
Kodi is niet bepaald knuffelig, maar zijn tanden en achterbeentjes weet hij goed te gebruiken helaas. Vind dat wel lastig hoor, om daar meer om te gaan... Hij lijkt sowieso erg dominant te zijn. Gister plaste hij over een plasje van Fairy heen
En er is ook al 1 bal ingedaald
Volgende week gaan ze in de groep erbij en dan hoop ik toch wel dat meneer wat manieren gaat leren... 
skaha lijkt een aalstreep te hebben. Dan is ze toch geen vos ofwel? Haar ouders zijn beide bruin. Moeder heeft ook een aalstreep. Op deze foto zie je het misschien een beetje