Van harte Polleman met je kleine meid!! Mooie naam ook! Ben heel benieuwd naar foto's!
Hier is op maandagavond ook een ponytje bevallen op stal. We wisten niet dat ze drachtig was tot ongeveer 1 maand geleden. Toen is de DA komen opvoelen en die gaf haar nog 2 maanden. Nu is de kleine dus maandag al gekomen, een klein bruin merrieveulen (voorlopig nog naamloos) met een mooie bles en 3 witte kroonranden. Moeder en kind maken het prima!
Chrlooott
Geplaatst: 20-02-13 09:40
gefeliciteerd polleman!!! ben benieuwd naar foto's!! Dan is die echt snel geboren zeg!!
Polleman nogmaals gefeliciteerd. Ik ga direct even op facebook kijken en zal een poging doen die foto hier te plaatsen maar heb geen idee hoe ik dat doen moet. Hihi. Super gaaf joh, leuke naam.
Tjinta
Geplaatst: 20-02-13 11:09
ooh joh ik ben echt een computerukkel... Weet niet hoe het moet. Tis een donkere (zwart?) veulentje met een leuke bles Rond boven en dan smal naar onder toelopend. voor geen aftekeningen op de benen.... achter is niet te zien.
Polleman hopelijk ben je snel online om de foto's hier ook te laten zien.
Tjinta je zoekt mijn naam klik op de foto En doet recht muis knop en dan URL kopiëren En dan plakken op bokt en DAT ER VOOR ZETTEN WAT HE ALTIJD DOET MET FOTO'S