je hebt idd ook CTC spray (of ook wel blauwspray genoemd) en dat werkt ook wel goed. heb het ooit gebruikt bij een jaarling met snedes op het hoofd door een te strak halster (pennymeisjes in de weide die het halster veeeeeeel te strak weer omgedaan hadden,binnen enkele uren enorme snedes rond de neus door het dunne huidje van de jaarling)
tot nu toe heeft de DA hier de navelstreng steeds ontsmet hoe komt dan ook altijd na de geboorte van het veulen voor het eerste prikje enz. Weet iemand dit als een merrie een harde buik heeft is dit hetzelfde als bij een zwangere vrouw dat ze dan ook binnenkort gaat bevallen? Aangezien lady dit nu heeft sinds gisteren en haar uier staat ook nog steeds strak
Ik denk het niet, peeps heeft al ruim 1.5 maand en knoert knoert harde buik. En uier ook strak en knoert hard maar kan nog voller en ze heeft nog geen tjoepkes.
melanie_h
Geplaatst: 23-03-11 10:28
Charaz schreef:
Spannend hoor met Aranka op hoeveel dagen dracht zit ze nu?
volgens mij 331 of 332 moet ik even natellen ben de tel kwijt geloof ik
haha ja peeps ook, ze is het al ruim 1.5 maand spuugzat maar houd het nog steeds binnen. Schuurt der kont kapot, poept kleine hoopjes, zwaait continue met staart, kreunen en steunen maar nog steeds geen kleine Stomme merries.
Peeps wel, maar wel weinig vergleken met veel andere hier haha. achja overdragen maakt niet uit, zolang er maar een knap veulen uitkomt Wachten wordt beloond. Heeft Azra echt nog totaal geen uier?