Talida schreef:Krijg ook wel weer zin om wat te gaan doen maar ik durf niet zo goed...
Hoezo durf je niet zo goed?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rifi_ schreef:je kunt het altijd proberen! en als het niet lukt stop je gewoon meteen. Ik kan me best voorstellen dat je niet zo goed durft!
Talida schreef:Rifi_ schreef:je kunt het altijd proberen! en als het niet lukt stop je gewoon meteen. Ik kan me best voorstellen dat je niet zo goed durft!
Probleem is dat ik al 1,5 jaar aan het proberen en rust en weet ik het ben, geloof dat ik zonder overdrijven al 15x heb opgebouwd en geen zin heb om weer vast te moeten stellen dat het niet goed zit.
Noorwijdenes schreef:Wat een bekend verhaal! Ik heb de handdoek na 4 jaar dokteren, opbouwen en teleurstellingen in de ring gegooid, maar toch kriebelt het steeds weer. Nu weet ik dat Nudine in draf gewoon niet goed is, dus dat maakt het weer 'makkelijker' om haar te laten staan. Aangezien ze net weer drachtig is, heeft ze nu alvast zwangerschapsverlof.
Roos, van harte gefeliciteerd!