Richtje: wordt dus toch ook al spannend bij jou. Cindy: Dat was lekker geregeld dan. Zonde van je tijd en moeite. Ook niet slim van de organisatie, volgende keer wil er natuurlijk niemand meer komen. Bel: dat is weer een geruststelling dat je het veulen hebt gevoeld. Ik heb trouwens de hele dracht helemaal niks gevoeld of gezien. Hiboune: schattige foto van Bentley, ik vind dat kolletje trouwens net een hartje. Ni_Mi: Ook bij jou vooruitgang dus!
Iemand nog interesse voor een super braaf paard (met peesblessure)? zie mijn onderschrift
Even weer een stipje in het nieuwe topic. Wat gaat het weer hard zeg! Heb al een lange tijd niet meer gereageerd (wel netjes gelezen hoor), ivm tijd te kort .
Maar vanaf nu heb ik denk ik wel weer tijd genoeg om ook te reageren .
Iig, iedereen gefeliciteerd met jullie prachtige beebs. Heb heel wat knapperdjes voorbij zien komen. En natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie mijlpalen!
Met Beauty is alles goed. Madame haar conditie gaat al wat achteruit en haar buik is echt prachtig aan het worden! Tonnetje rond (voor haar doen dan). Zal haar binnenkort wel weer showen!
Sr bedankt voor je tip!was ook niet echt bezig met foto's maken maar kwamen er wel leuk uit! Maar wat het is als ik door me knieën ga dan komt ze meteen op me af gerend..te aanhankelijk haha
Ja dat ken ik dat ze dan naar je toe komen, maar als je het volhoud gaan ze als het goed is vanzelf een keer weg, en je maakt dan zoveel mooiere foto's