Zijn dr mensen die het zien zitten vanavond/vannacht Alonna in de gaten te houden? ik moet vnaaf naar dansles zowiezo (Zo tussen 8 en half 10, ben wel bereikbaar!) en moet echt slapen vannacht anders trek ik het echt niet..
ik heb haar zo wie zo op staan karen als er iets is bel ik wel, de stal is de hele middag al leeg
Ik ben er ook, ik kijk ook wel. Mocht ik iets zien, dan bel ik Dorry (vrouwke) en die belt dan wel naar jou. Ik zie nu dat je de stal mooi schoon maakt
Alonna had iets aan dr spenen!! Het was niet echt melkachtig wit maar ook niet superdoorzichtig.. Om 5 uur had ik dr al iets soortgelijks afgehaald en nu zat het dr weer..
Dit is de update: Boots Update - Tuesday Night - her bag has made alot of changes today and she has had us on our toes tonight - I really thought she was fixing to get down to business then seemed to change her mind again.......I really think we are close just hard to tell what she has on her mind. Her body and her actions show to be soon, just don't know how soon.............so we will keep waiting since she is already 5 days overdue.
Vanochtend kwam ik bij haar en banden superslap, tilde haar staart op. Ging ze vet schattig hinniken, maar vandaag overdag is haar uier iets terug gelopen. Banden nog wel slap. Ik verwacht niks vannacht, maar hou haar in de gaten.