Als het goed is de laatste update van vandaag: Om 20.00 hebben we haar slapend aangetroffen in de binnebak. Arme meis is natuurlijk ook behoorlijk af.
voor de zekerheid toch weer ff de temp opgenomen die was 38 rond. Net om 22 uur kwam mijn vader binnen en die vond dat Hinke er toch weer verhit bij stond. Beetje geschrokken weer naar buiten en weer de temp opgenomen 37,5.
Even bij de andere paarden gevoeld en die voelden eigenlijk net zo aan.Alleen Hinke d'r oren zijn warmer. Omdat je er zo bovenop zit ga je af en toe toch het verschil tussen normaal en anders missen denk ik 
Ik zit inmiddels weer te beven van de slaap en geloof niet dat het vannacht mis gaat lopen. Zeker weten doe je nooit maar ik duik zo mijn bed in. Over een uur gaat Sandra nog even de temp opnemen en voeren , kijken of ze nog steeds goed eet.Mocht het 't zelfde blijven dan gaan we een nachtje doorslapen. als ze toch over de 38 gaat dan zet ik tegen 3 uur nog een keer de wekker.
Morgenochtend komt de veearts weer spoelen.
Blijft nog even spannend maar ik bein langzaam aan toch een klein beetje hoop op een goede afloop te krijgen