Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
libke schreef:vandaag had ik een beetje een dubbel gevoel
Met de benen was het nog allemaal OK,maar hij dronk maar één flesje (terwijl hij er anders twee drinkt ) en plofte na dat ene flesje onmiddelijk terug in het stro ,ik dacht eerst ,hij heeft het misschien wel een beetje warm ofzo en hij zag er ook iets vermoeider uit ,maar toen ik naar buiten ging kwam ik Miet( het mamsmens van alle veulentjes )nog tegen en ze zei dat ie vannacht ook minder had gegeten .
Nu dacht ze in eerste instantie dat hij -nu hij zelf meer gaat staan- stiekem aan mama drinkt .Maar ze dacht zo van niet want ze draait al een paar dagen (hengstig??) rond als Fifgter wil sabbelen (ze drongen ook bewust niet aan omdat én drinken én de moeite doen om mooi recht te staan niet goed samengaan voor kleine Fighter ,hij zou dan gaan hijgen en zich kunnen verslikken).
Ze dacht dat mams een beetje afscheid aan het nemen is van haar kleine .Ik hoop echt dat dit niet het geval is want dan hebben we weer een nieuw probleem;Nochthans als we gisteren met fighter de gang in gingen wordt ze bijna gek dus...
Ik zal vanavond toch de merrie eens vastnemen ,als fighter probeerd te sabbelen
LadySmile schreef:Fijn dat het inmiddels de goede kant op gaat met Fighter. En wat een lieve bokkers dat ze allemaal een steentje willen bij dragen.
Maar wat ik mij afvroeg: Ben je niet verzekerd dan!?
griebels schreef:Heb alles gelezen en wat een vechter is die Fighter "j
Ik vind het alleen wel jammer dat niet alle foto's het doen...
Houd ons maar op de hoogte, want ik ben zeer benieuwd hoe dit zich verder gaat verbeteren