bad ,bad news, turns to better news :) !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: bad ,bad news, turns to better news :) !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 14:46

Hemel laten we hopen dat de merrie het nog even volhoudt. Natuurlijk is dit allemaal niet makkelijk voor zo'n jonge merrie. Ik hoop maar dat alles goed gaat!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 14:55

laten we hopen dat het weer een pas op de plaats is... Fighter gaat t gewoon redden...

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 15:11

Ja dat is wel even minder. Misschien heeft ze energie teveel, en is ze daarom onrustig? Ik weet natuurlijk niet of ze ook uit de stal komt of niet. Het is ook wel benauwd vandaag, misschien heeft dat ook wat te maken met het moe-zijn van Fighter.Succes vanavond, hopelijk gaat het dan wat beter!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 15:17

Hou vol mama Fighter! Het is allemaal voor een goed doel en hopelijk kunnen jullie toch straks samen rennen in de wei!

Succes vanavond Libke!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 15:21

Idd, zoals IngLio al zegt, hou nog even vol! Ja
Wel super dat hij helemaal zonder iets kan staan! OK dan!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:26

Ik denk ook dat mams het even niet meer ziet zitten. Ik neem aan dat zij ook al een week niet meer fatsoenlijk uit stal is geweest? Dan zou ik het ook zo langzamerhand een beetje beu worden hoor... Ach gut Lachen

regina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:32

fijn dat het met fighter een stuk beter gaat... maar nu de merrie nog...

maar met fighter moet het goed komen, dat weet ik bijna wel zeker!

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:41

jeetjemina, 1/2 dag niet gelezen, en nu staat er zulk geweldig nieuws dat ik weer met kippenvel heb gelezen, wat een topper die fighter !!

Het komt echt helemaal goed met deze stoere kerel !!

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

LadySmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:45

Fijn dat het inmiddels de goede kant op gaat met Fighter. En wat een lieve bokkers dat ze allemaal een steentje willen bij dragen.

Maar wat ik mij afvroeg: Ben je niet verzekerd dan!?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:50

Ohjeej, daar was ik al bang voor.. Afstandelijk gedrag van de merrie..

Hopelijk houdt ze het nog even uit!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:53

libke schreef:
vandaag had ik een beetje een dubbel gevoel
Met de benen was het nog allemaal OK,maar hij dronk maar één flesje (terwijl hij er anders twee drinkt ) en plofte na dat ene flesje onmiddelijk terug in het stro ,ik dacht eerst ,hij heeft het misschien wel een beetje warm ofzo en hij zag er ook iets vermoeider uit ,maar toen ik naar buiten ging kwam ik Miet( het mamsmens van alle veulentjes )nog tegen en ze zei dat ie vannacht ook minder had gegeten .
Nu dacht ze in eerste instantie dat hij -nu hij zelf meer gaat staan- stiekem aan mama drinkt .Maar ze dacht zo van niet want ze draait al een paar dagen (hengstig??) rond als Fifgter wil sabbelen (ze drongen ook bewust niet aan omdat én drinken én de moeite doen om mooi recht te staan niet goed samengaan voor kleine Fighter ,hij zou dan gaan hijgen en zich kunnen verslikken).
Ze dacht dat mams een beetje afscheid aan het nemen is van haar kleine .Ik hoop echt dat dit niet het geval is want dan hebben we weer een nieuw probleem Boos! ;Nochthans als we gisteren met fighter de gang in gingen wordt ze bijna gek dus...
Ik zal vanavond toch de merrie eens vastnemen ,als fighter probeerd te sabbelen

Mmmmm.....wat moeten we hier nou weer van denken. Ik kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft. Laten we maar weer wat harder gaan duimen, en hopen dat het morgen weer beter gaat.

STERKTE maar weer.

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 17:03

Hopen dat mams het nog even vol kan houden en der kleintje steunt!!
en late we er maar van uit gaan dat fighter vandaag ze dagje niet had, morge drinkt hij weer 2 flesjes!!

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 17:38

Het is voor de moeder ook niet makkenlijk dat er steeds mensen rondlopen en zich met haar mannetje bemoeien, dat zal ook wel een rol spelen.
Ik denk dat ze gewoon de zomer in haar bol heeft Knipoog
Tenminste dat hoop ik maar, Fighter komt helemaal goed, een echte knapperd is het.
Groetjes Lis

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 18:12

LadySmile schreef:
Fijn dat het inmiddels de goede kant op gaat met Fighter. En wat een lieve bokkers dat ze allemaal een steentje willen bij dragen.

Maar wat ik mij afvroeg: Ben je niet verzekerd dan!?

haha ,weet je wat er dan nog ironisch aan is ,een tweelingdracht is niet verzekerd .Heb deze week nog eens nagevraagd ,je merrie tidens en net na de bevalling verzekeren ,alsook de ongeboren vrucht of veulen tot 24 uur of 30 dagen kan ,is best duur maar je veearts moet een verklaring ondertekenen dat er geen tweeling inzit .In dit geval had ik dus niets van de verzekering ontvangen omdat de veearts een fout heeft begaan

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 18:28

gelukkig terug positief nieuws .Ik kwam in de kliniek en ze waren net de spalken van Fighty aan het aandoen( 12 uur met ,12 uur zonder nog een paar dagen zo en dan definitief zonder) en toen dat gedaan was stond meneer recht en ging onmiddelijk naar de melkbar ,we hadden mams wel vast maar ze liet het wel toe Knipoog Knipoog .Wat een opluchting zeg ,stel je voor dat ik ook nog eens een pleegmoeder moet gaan zoeken Verward Frusty
Hij mocht zelfs helemaal onder de buik gaan staan en de speen tussen de voorbenen zoeken ,tja hij is gewoon een weekje achter t.o.v andere veulens ,maar hun zeggen dat hij alles zal inhalen .Dus de stiekemerd heeft waarschijnliijk al meer bij mams gedronken zonder dat we het zien
Ja ,moeder heeft het er een beetje moeilijk mee ,ze staat al 9 dagen op stal zonder er uit te komen en dat is ze absoluut niet gewend ,zeker niet met dat mooie weer .Maar ik heb vandaag nog eens nagevraagd ,zodra hij kan staan zonder door de kogeltjes te schieten mag ie naar huis *LOL*
we moeten alleen het volgende goed opvolgen :
Op deze foto kan je zien dat alles zo aan een kant trekt(je hebt veulens met X benen of O-benen of alles aan éénkant) .Kan zijn als FIghter spieren gaat ontwikkelen dat het vanzelf bijtrekt, als dat niet zo is zal er binnen enkele tijd een kleine chirurgische ingreep nodig zijn om dat te verhelpen ?Maar daar moeten we nog niet van uitgaan zei de arts en we moeten ons nu eerts concentreren op het sterker worden van zijn spieren en pezen .

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 18:57

Goed zo!! Fijn dat hij misschien al binnenkort naar huis kan OK dan!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:01

Gelukkig dat mams toch nog even meewerkt dan.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:07

Jemig schok even toen ik las dat je iets minder blij was maar een stukje verder was je weer terug vrolijk!
*duimt nog stug door*

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:12

Gelukkig dat mams het dus toch toe laat. Ik schrok me een hoedje toen ik last dat de merrie Fighter niet liet drinken. Ik blijf duimen, ook al heb ik het volste vertrouwen erin dat het helemaal goed gaat komen.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:32

Heb alles gelezen en wat een vechter is die Fighter "j
Ik vind het alleen wel jammer dat niet alle foto's het doen...
Houd ons maar op de hoogte, want ik ben zeer benieuwd hoe dit zich verder gaat verbeteren Haha!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 19:40

griebels schreef:
Heb alles gelezen en wat een vechter is die Fighter "j
Ik vind het alleen wel jammer dat niet alle foto's het doen...
Houd ons maar op de hoogte, want ik ben zeer benieuwd hoe dit zich verder gaat verbeteren Haha!

heb héél veel foto's van fighter ,dus als er nood aan is plaats ik ze nog een keer (ik weet ook niet hoe het komt dat er foto's uitliggen komt zelden voor met mijn album)
Daarom heb ik op de vorige pagina een overzichtje geplaatst van dag 1 tot nu

regina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 20:04

wauw... fijn dat het weer fijner gaat... wil je alsjeblieft nog een keer een foto plaatsten van het ventje... hij is zo super!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 20:05

Ojee,ik schrok wel toen ik over het niet drinken las,maar gelukkig mocht hij nu lekker bij mams slobberen Haha!
Go Fighter OK dan!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 20:13

De merrie moet zich er nog even doorheen bijten!!

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 20:43

Super dat er weer goed nieuws is van het Fighter-front! Het gaat wel goed komen met het kleine mannetje! Hopelijk houdt mams-lief zich ook nog even goed!!