Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 14:21

Hier loopt ook alles bloot Haha!
Ze hebben hun eigen vachtje en werken doen ze toch niet. De merries mogen hier fulltime moederen Knipoog
Ze zijn wel beleerd maar er wordt niets mee gedaan...

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 15:17

Wat heerlijk om al die verhalen te lezen over die drachtige dames ! Zoveel is herkenbaar! Bij Simply moet ik nu ook echt niet met een deken aan komen zetten! Vooral inderdaad de borst sluitingen!! knars, knars Extreme duivel !! Ik heb dan ook besloten haar lekker naakt door de winter te laten gaan en dat bevalt prima! Ik doe wel een regen deken om als het echt hoost, tot nu toe dus geen deken om gehad.

Ik moet erbij zeggen dat haar vacht echt super mooi is nu, glimt als een spiegel! Rijden doen we toch niet, dus het kan ook prima nu!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 15:20

Bij mij lopen de jonkies bloot, en Lee niet. Die trekt dat niet. Ik weet niet waarom, maar als ik haar zonder deken laat lopen in de winter, valt ze 10 kilo per dag af. Ik ben nog steeds op zoek naar de reden waarom dat zo is ... misschien omdat ze de eerste zes jaren van haar leven in Kansas heeft gewoond? Zou het lichaam die informatie opslaan Verward ?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 15:21

wat me gisteren opviel was dat Lady helemaal niet zo draaide met de longeersingel omdoen. Normaal draait ze me ongeveer plat.
Misschien omdat ze al bedoezeld boos te kijken??

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 16:08

Na ja, na 45 min. wilde mevrouw de konigin Famosa weer naar binnen. Ze heeft het land weer een beetje verder omgeploegt en laten zien dat ze nog best lenig is Stoom uit je oren . Bokken als een gek *LOL* . Wat moet je hiermee Verward

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:56

Oké, laat ik eens een dikke buik in de groep gooien Clown
Afbeelding

Dit is nou Frieda, ze is niet gescant maar als ze drachtig is, is ze nu zo'n 4,5 maand onderweg Schijnheilig

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 20:35

zo...die heeft ook al een lekker buikje zeg!

We zijn vandaag 5 maanden!!!!!!!!!

Zelfs mijn instructice zag het...en die had d'r al een weekje niet gezien...dus het is echt duidelijk haha. Foto's komen zo snel mogelijk.

Liefs Erika

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 20:38

Yoline schreef:
Dit is nou Frieda, ze is niet gescant maar als ze drachtig is, is ze nu zo'n 4,5 maand onderweg Schijnheilig

"Ze moet nog 4,5 week" lijkt beter bij deze foto te passen Haha!

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 20:39

MarijeR schreef:

haha dat was ook mijn eerste gedachte Knipoog

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 21:21

Ze lijkt ook iets of wat dragend naar beneden te zijn Schijnheilig
(of hoe zeg je dat? Wat jij iig ook bij Macy bedoeld Marije Knipoog).

Vank is vandaag 3 maanden! Vandaag is het de 11e van de 11e en ze is geinsemeneerd op de 11e van de 8e Haha!.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 21:54

Zo, daar zit meer buik aan dan bij mijn bijna zes maanden drachtige merrie.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:00

Ik vroeg me trouwens af wat ik mijn paard eigenlijk aan doe nu ik al die verhalen van iedereen hier zo lees. Of wat ik mezelf aan doe, ik ben een heel vrolijk paard gewend. Straks slaat ze misschien ineens om en loop ik er met gevaar voor eigen leven achterlangs

Nah, dat zal vast wel meevallen... hoop ik Tong uitsteken.

Ik vraag me echt af hoe Ivanka gaat worden in de loop van haar dracht, hoe haar gedrag/humeur enzo wordt, of ze veel veranderd en of ik haar dan nog steeds een uiermassage mag geven Haha!.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:01

Nuala is nu 6 maanden drachtig maar ik zie nog niet zoveel.
Ze staat wel onder een deken, dat vind ze prettig. Althans voor zover ik dat kan zien. Maar ze gaat bijvoorbeeld niet liggen in het zand als ze geen deken opheeft. In de zomer wel, maar zodra het nat is bbbrrr

Sinds een paar dagen eet ze haar eten niet meer meteen op. Normaal was het schranzen zodra ze biks kreeg, nu laat ze het staan. Ik denk dat het veulen misschien op haar maag/buik druk ofzo? Zou dit kunnen?
Ze heeft 's avonds ook vaak een keiharde buik.

Ik heb nog wel een foto van vorig jaar; hier was ze 9 maanden drachtig Haha!

Afbeelding

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:05

Ziet er mooi uit die buik! Maar wij willen natuurlijk wel een up-to-date-buikfoto Tong uitsteken

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:08

Owh ja, ik heb belangrijke inside information...

Als alles doorgaat (en mijn stage niet uitloopt) wordt Ivanka morgenmiddag opgevoeld!
Wat een hel, ik ben nu al zenuwachtig en gespannen. Kan zelfs nu al janken bij het idee dat ik morgen te horen zou kunnen krijgen dat er niets in zit. Tuurlijk moet ik positief blijven en ik ben ook altijd een positief mens eigenlijk, maar wat betreft dit...
Ik wil dit zó graag! En ik kan er zelf niets aan doen, kan geen dop erop draaien om te zorgen dat er niets uit komt (helaas Bloos )

Nou ja, spannend iig!

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:10

Tinne schreef:
Owh ja, ik heb belangrijke inside information...

Als alles doorgaat (en mijn stage niet uitloopt) wordt Ivanka morgenmiddag opgevoeld!
Wat een hel, ik ben nu al zenuwachtig en gespannen. Kan zelfs nu al janken bij het idee dat ik morgen te horen zou kunnen krijgen dat er niets in zit. Tuurlijk moet ik positief blijven en ik ben ook altijd een positief mens eigenlijk, maar wat betreft dit...
Ik wil dit zó graag! En ik kan er zelf niets aan doen, kan geen dop erop draaien om te zorgen dat er niets uit komt (helaas Bloos )

Nou ja, spannend iig!

Heel veel succes dan maar morgen!
Ik heb mijn merrie vorige week laten opvoelen, ik was ook bang dat ze leeg zou zijn. Maar gelukkig bleek alles goed te gaan.
En ja als ze echt niet meer drachtig zou zijn dan kun je het beter nu weten dan dat je op niks zit te wachten. Maar het zal vast wel goed zitten Knipoog Sterkte morgen.

gr. dor

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:15

Nou dit is de meest recente foto...
maar ja deken op he..

Afbeelding

Nuala is trouwens 3 weken terug opgevoeld, de DA zei dat hij zelfs de ribben van het veulen kon voelen en dat het al aardig groot was!

Spannend he...het is nog zolang wachten Boos![/img]

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:28

heej Door wie is NUala dit keer gedekt dan? vorig jaar zag ik haar wel in Zenderen staan Lachen

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:38

@ Esme: Het is nu idd nog moeilijk te zeggen onder die deken, maar die buik van haar vorige dracht zeg ... tjemig!!

@Yoline: je zou wel zeggen dat er iets inzit ... maar dan iets van groter dan 4,5 maand!! Oei oei, dat wordt wat Haha! !

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:43

Yoline schreef:

Vind jij het dan niet vreselijk irritant dat je niet zeker weet of er wel wat in zit omdat ze niet gescand is?

(ik zit mezelf zowat op te vreten hier Bloos )

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 23:22

lowara schreef:
heej Door wie is NUala dit keer gedekt dan? vorig jaar zag ik haar wel in Zenderen staan Lachen

Door Offspring Cool

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 23:52

Esme_27 schreef:
Nuala is trouwens 3 weken terug opgevoeld, de DA zei dat hij zelfs de ribben van het veulen kon voelen en dat het al aardig groot was!

Spannend he...het is nog zolang wachten Boos![/img]

hey wat grappig, mijn merrie is vorige week opgevoeld en dat zei de da ook tegen mij. Hij voelde het ook helemaal bewegen. Dat van haar was ook aardig groot al.
Dusja ik ben ook heel erg benieuwd.....

Tis nog TE lang wachten haha....

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 00:12

Yoline schreef:

huh????
4,5 maanden??
ik heb ook een fjordje en die is nu dus ook bijna 4,5 maanden en daar zie je niks aan hoor. Lachen

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 00:36

PhiaBink schreef:
Na ja, na 45 min. wilde mevrouw de konigin Famosa weer naar binnen. Ze heeft het land weer een beetje verder omgeploegt en laten zien dat ze nog best lenig is Stoom uit je oren . Bokken als een gek *LOL* . Wat moet je hiermee Verward

Heeft iemand hier een verklaring/oplossing voor. Verward HELP!!
Ze kan toch niet 23 uur en 15 min opstal voor de rest staan???

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 08:47

MarijeR schreef:

Hmm... tegen die tijd is ze helemaal kogelrond Schijnheilig
Ieder jaar weer krijg ik van iedereen te horen: daar zit vast een tweeling in, dat kan niet anders. Mooi dat er toch steeds één veulen uit komt Haha! (ze heeft ooit wel een tweeling gehad, maar toen schijnt ze nog dikker te zijn geweest Bloos! )
Dit jaar had ze haar 14e veulen trouwens Haha!