PATRICK!!!! Dat is jaren geleden! Wat leuk!

Caily, ik zei ook niet dat merries het hele seizoen niet meer hengstig worden he, ik zei dat ze dan vaak lastig weer hengstig worden.
Bedankt suffie, inmiddels weet ik vrijwel zeker dat ik toch maar weer voor Cassanova ga. Idris is echt fantastisch en ik heb geen zin in dat gedoe naar Duitsland met een hh die zo slecht reageert.
Welkom Kirr

En Dennenboom??
Goldenarrow, dat is balen

Ik vind veel wit ook prachtig!
TiSento (2010) van mijn oude merrie Daisy had enorm veel wit.
Fiore (kind van Daisy) heeft nu drie veulens gehad.
Een vos hengst met vier hoge witte benen en een brede bles.
Een bruine hengst met drie witte haren op zijn hoofd en klein beetje wit aan zijn voeten.
En nu een dubbelverdunde (ik gok cremello) hengst met vier witte benen en een mooie bles. Dus Fi geeft graag veel wit en Cassanova ook, dus ik ben al benieuwd naar de volgende!
Veulen van dit jaar, voor degene die hem nog niet kennen:

Ik wil een kopietje in merrievorm!
MizzMontana, die bles is echt fantastisch! Oooohhhh en die zwarte ook!
Amy, wat ook mee speelt is dat wit op een zwarte of bruine niet zo vaak tot uiting komt als op een vos. Dus een bruine of zwarte kan wel verborgen wit dragen en het aan een vos nakomeling meegeven. Dat zie ik dus ook bij Fiore. Zelf is ze valk met een smalle bles en vier witte voetjes, maar twee van de drie veulens hebben veel wit (de hengst van haar eerste veulen had ook weinig wit).
Niet alle witgenen zijn al te vinden in de DNA testen, dus ze weten er nog niet alles van.
AM