AM-horses weer op het wachtbankje, hoop dat je gevoel goed zit! Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zo'n positief gevoel heb bij Noon. Meteen al, ik weet ook niet waarom. Enige risico is de teleurstelling mocht het niet zo zijn.
Balen zeg baudyh.. Hopelijk volgende cyclus meer geluk met Cassio!
Hahaha Murosch dat gaat wel heel toevallig! Scheelt je wel wat slapeloze nachten.. Mag ik er ook zo 1 op bestelling? Wel mooie naam hoor, al heb ik die wel vaker al horen langskomen de laatste tijd op Bokt...
Spannend AMH! Jij dus ook weer terug op het wachtbankje.. Wordt nog is vol hier! Duimen voor beide merries!
Ah dat is wel vervelend zonnetje! Hopelijk mag je haar snel weer meenemen, niet fijn als je ze achter moet laten als ze het duidelijk niet naar hun zin hebben.. Mijne was vorige keer in 1x drachtig en alles goed (meiden, 15 jaar) zoals Cio al zei, het hangt af van je merrie. Als ze goed in conditie is en gezond dan zou alles gewoon in 1x goed moeten gaan
Vervelend yfkelover, wil nog niet echt vlotten met canto.. Gelukkig ben je nog vroeg in het seizoen
Ah wat jammer loveyouJB! Lijkt me zo naar om erachter te komen dat ze na al die moeite uiteindelijk niet drachtig zijn... Moet je die hele molen weer opnieuw in...
Spannend thornforest! Nog 1 nachtje..
Ook voor jou spannend BusyMissy! Hopen dat het pakt
Nou ik ga vanmiddag ook scannen, eindelijk na een week aftellen en ben nu al stikzenuwachtig... Heb zelf ook een goed gevoel erover al is dat meer omdat ik het heel erg hoop, geloof ik, dan dat het daadwerkelijk gebaseerd is op m’n merrie.. haha kan dus best een teleurstelling gaan worden.. Ach nog een paar uur wachten. Gelukkig heb ik m’n tentamens om me af te leiden!
Busymissy Hopelijk pakt het meteen, bespaart een hoop tijd, moeite en stress.
Salatiga Spannend! Hopelijk goed nieuws vanmiddag, begrijp je zenuwen maar al te goed
Hier nog niks gehoord van de hengstenhouder, misschien vanmiddag/vanavond even langsgaan, ben alleen superdruk met mijn scriptie... Verwacht ook wel vandaag of morgen een telefoontje dat ik haar op kan halen eigenlijk (zondag al beginnend hengstig dus kan nooit lang meer duren tot ze niet meer hengstig is)
He wat jammer lovejouuuIB. Domino was 2 jaar geleden met 14 jaar ook maiden. Direct van de eerste keer mooi drachtig.. Duimen dat je volgende keer meer geluk hebt!
Oh Baudyh, wat spijtig! Hopelijk zaterdag goed nieuws!
AMH super!
Ik duim mee dat je rit maar eenmalig was BusyMissy! Die Fonq is een leukerd hoor!
Salatiga1995 veel succes met scannen vanmiddag! Ik duim mee!
ZonnetjeX hoop dat je haar snel kan ophalen!
Zo, wij wachten nog (on)geduldig op morgen… Weet niet wat ik moet denken. Ik ga er gewoon van uit dat ze leeg zijn, dan is de teleurstelling minder groot mocht het effectief zo zijn…
Busymissy mooie hengst heb ik al een keer van dichtbij gezien op werk van mijn dochter
Salatiga spannend he vond ik de eerste keer bij Canto bij Nielson ook ben nu iets rustiger en geloof dat het wel goed kom het is nog vroeg en van mij mag ze ook laat een veulen krijgen ik heb de tijd
Ben wel blij dat ik Canto hier gewoon kan laten insimineren als ik die weg moest brengen kwam er geen veulen denk ik aangezien ze nogal een stresskip is op dat gebied
Oef Vulina, proficiat! Zal wel een opluchting zijn.
Mirjam, veel sterkte!
Morgen namiddag Jade scannen. Vandaag dag 16 en nog totaal geen interesse in Mo.. vanaf welke dag beginnen ze normaal hengstig te tonen bij jullie als er een hengst naast loopt?
ZonnetjeX
Geplaatst: 09-05-19 16:13
Valuna Gefeliciteerd, wat fijn!
Mirjam Wat vervelend, wat is er gebeurd? Veel sterkte!
Tinniie Ik heb geen idee, maar klinkt in ieder geval positief! Spannend morgen!