Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar pension zou ook wat duur worden
dus ik huur een stukje land, maar hoop nog wel eens op iets groters en iets dichterbij 

mijn vriend en tevens chauffeur vind eigenlijk wel dat ik haar moet laten staan tot de 18 dagen scan, hij is bang dat we anders heen en weer blijven rijden en daar heeft hij eigenlijk niet zo veel zin in. toch elke keer een ritje van 1,5 uur. En ze staat daar prima. maar ik mis haar zo! nog even over nadenken dus:P Liaan schreef:Setteli, wow ze fokt echt groot. Is dat de enige reden waarom je voor ponyhengsten kiest?
Hebben de meeste van jullie trouwens de paarden aan huis staan?
Wat een schattige foto ook van je ruin! Wat kunnen ze dan in de wolken zijn he!
inmiddels gelukt om iemand te regelen?
Oh lees net dat je auto niet op tijd klaar is! Zal je net zien! ik hoop voor je dat het gaat lukken om iets te regelen! Zou graag voor je heen en weer rijden hoor, maar wij wonen een beetje ver uit elkaar volgend mij
hihi
Die arme Fair liep maar wanhopig met haar staart omhoog over het erf te lopen. Ik denk dat ze zich dit weekend wel vermaakt heeft naast dat hengstje!
) hihi.
dat lijkt me nog eens makkelijk! Haha. En je hengst heeft maar mazzel zeg
hihi
super spannend allemaal! Dan staan ze dus wel aan huis, alleen niet aan mijn huis
Gelukkig is het voor mij maar 10-15 minuten met de auto dus het is goed te doen! Nu staan we op een pensionstal waar we ook super staan! Hier in de omgeving is er weinig mogelijkheid tot weidegang in de winter, en waar we nu staan komen ze ook in de winter veel buiten! echt top!
Zij heeft echt een beetje een gekke cyclus... Ze is 4 april hengstig gespoten en p[ 16 april dus nog steeds geen eisprong gehad... Ga zo bellen hoe ze er nu voor staan! hopelijk is bij beide het ei weg en kunnen we ze vanavond ophalen!
, hoop toch gewoon dat ze vlak na de 320 gaat bevallen ofzo
.
.
.
ze nemen het er van zullen we maar zeggen...
het is meer dat Wish dus een hengstigheid heeft van bijna twee weken, waarvan ze 1 week heeft rondgelopen met een ei dat groot genoeg is om te springen....
Nouja hij is eraf
nu duimen dat het gepakt heeft

Silly1972 schreef:Pffff , vreselijke dag gehad op mijn werk heb geen zin om uitgebreid te reageren, maar fijn dat iedereen een hengstenkeuze heeft kunnen maken, ei eraf is, geïnsemineerd is en verder
En spannend voor iedereen die wacht op scannen. incl mijzelf haha
Even een ander vraagje, ik zie in DKT2016 iedereen met die melkstrips en steeds een drupje op PH papier druppen, maar is dat niet slecht voor de melk?
En dan bedoel ik de bacteriën, hars zit er toch om de uier dicht te houden zodat er geen bacteriën in kruipen? Of loopt dat zo'n vaart niet?
trouwens bij het melken kom je niet aan het gaatje van het speentje.